چهارشنبه 6 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این‌که از سال 97 واردات اقلام بهداشتی و آرایشی منتفی شده است، گفت: به مردم توصیه می‌کنیم فقط اقلام مجاز دارای شناسه اصالت و کد رهگیری را تهیه و مصرف کنند.

شهردار تهران ضمن اعلام آمادگی برای بارش برف امشب در پایتخت گفت: 14 هزار تن شن و ماسه در برف‌روبی تهران در هفته‌های گذشته استفاده شده است.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: دستاوردهای فناورانه ارتش به دلیل حضور فعال نخبگان ارتشی در حوزه‌های علمی و فناوری است. با توجه به ظرفیت‌های موجود در ارتش می‌توان اذعان کرد که این نهاد فضایی مناسب برای فعالیت و اثرگذاری نخبگان است.

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور با بیان اینکه قوانین شفافی در زمینه پیگیری حقوق عامه نداریم، گفت: دنبال ایجاد یک نهضت مطالبه‌گری از سوی آحاد مردم و تشکل‌ها در زمینه حقوق عامه هستیم.

شهردار تهران از برنامه مجموعه مدیریت شهری برای جابجایی 10 میلیون مسافر مترو در روز خبر داد و گفت: بنا داریم در یک بازه زمانی 5 الی 6 ساله، توسعه حمل و نقل عمومی در مترو را تکمیل کنیم.

مرد جوان که موادمخدر از نوع شیشه مصرف کرده بود، رفیق خود را به ضربه چاقو به قتل رساند.

دادستان کل کشور در تماس با همتای آذربایجانی گفت: ایران از همان ابتدای حادثه حمله به سفارت جمهوری آذربایجان، ابعاد آن را مورد تحقیق قرار داده و با رویکرد تعامل دوجانبه موارد را گام به گام پیش برده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات اجرایی 11 هزار و 250 واحد مسکونی در بافت فرسوده تهران توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است.

اسپری حشره‌کش باعث مسمومیت تنفسی دانش‌آموزان در منطقه 11 تهران شد.

با توجه به انباشت آلاینده‌ها در پایتخت و قرار گرفتن ایستگاه‌های هوای تهران در شرایط قرمز و بنفش پیش‌بینی می‌شود که با انباشت آلاینده ها در ساعات شامگاهی هوای پایتخت در شرایط "بسیار ناسالم" قرار بگیرد!

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: سال آتی، خط 10 مترو تهران آغاز خواهد شد و خط 4 نیز با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خط 11 با مشارکت مپنا آغاز خواهد شد.

رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر اجتماعی تهران با انتقاد از خروج برخی از داروها از شمول بیمه تامین اجتماعی گفت: اخیرا نیز اعلام شده است که داروی سرماخوردگی از شمولیت بیمه تامین اجتماعی برای بازنشستگان خارج شده است.

رئیس مرکز پیش‌بینی زلزله گفت: در منطقه‌ای که زلزله اتفاق افتاده بیش از 30 سد بزرگ و کوچک وجود داشته که همگی ترک خورده‌اند. سد آتاتورک نیز ترک خورده و دریچه‌های آن را باز کرده‌اند که آسیب بیشتری را متحمل نشود.

فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه با سارقانی که بخواهند برای پلیس گردنکشی کنند، برخورد قاطع می‌شود، گفت: خودروسازان ارتقای ایمنی خودروها را نیز آغاز کرده‌اند.

سخنگوی شورای شهر تهران رقم جایزه شهردار تهران به فیلم "اتاقک گلی" در جشنواره فیلم فجر امسال را اعلام کرد.