چهارشنبه 6 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره مددکاری معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم‌اکنون به ازای هر 74 تخت بیمارستانی یک مددکار اجتماعی داریم.

رئیس قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضائی گفت: برای اجرایی و نهایی کردن هر چه زودتر عفو اخیر مقام معظم رهبری و تعیین تکلیف همه متهمان و محکومان و زندانیانِ مشمول این عفو تلاش بیشتری کنید.

هم‌اکنون با انباشت مجدد آلاینده‌ها هوای تهران پس از 11 روز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.

ساعتی قبل در خیابان دماوند تهران یک روحانی با چاقو مورد حمله واقع شد که منجر به مصدومیت این روحانی و انتقال وی به بیمارستان شد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از ثبت بالغ بر 400 هزار ازدواج از ابتدا فروردین تا دی ماه امسال خبر داد.

با هدف شناسایی چالش‌ها و نیازهای فناورانه در تولید محصولات درمان ناباروری؛ گردهمایی مدیران مراکز درمانی با تولیدکنندگان محصولات حوزه درمان ناباروری برگزار شد که این درمان‌های ناباروری با کمک فناوران داخلی پیشرفته‌تر می‌شود.

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: به‌منظور افزایش امنیت سامانه نسخه الکترونیک، ورود پزشک به این سامانه دومرحله‌ای شده و پیامک حاوی گذرواژه (OTP) به تلفن همراه پزشکان ارسال می‌شود.

پژوهشگران در مطالعه خود از اصطلاح "لرزه‌خیزی ناشی از مخزن" (RTS) برای زمین لرزه‌هایی استفاده کرده‌اند که در نزدیکی سد آتاتورک رخ داده بودند زیرا این منطقه بین گسل‌های تکتونیکی فعال قرار دارد و تنش‌های زمین‌ساختی در شدت لرزه‌ها نقش دارند!

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران از آغاز عملیات اجرایی مجموعه ورزشی امامزاده یحیی (ع) واقع در منطقه 12 خبر داد و گفت: این مجموعه ورزشی تا پایان سال آتی تکمیل و تحویل شهروندان شود.

دو رفیق قدیمی بعد از مصرف مشروبات الکی با هم درگیر شده و طی این درگیری یک از آنها به قتل می‌رسد؛ ماموران کلانتری 113 بازار نیز کمتر از 3 ساعت قاتل را دستگیر می‌کنند.

معاون سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از پذیرش بیش از 2000 بی‌خانمان شب گذشته در گرمخانه‌های شهرداری تهران خبر داد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از عملکرد شهرداری در روز برفی تشکر کرد و وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.

بیش از نیمی از اماکن عمومی کشور در هفته گذشته بهداشت فردی را رعایت نمی‌کنند؛ بازرسی‌های وزارت بهداشت از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی منجر به پلمب 512 واحد صنفی متخلف شده است.

آمارها درباره مشارکت دفاتر خدمات الکترونیک قضائی در طرح معنوی "مواسات" نشان می‌دهد، دفاتر خراسان شمالی، خوزستان، لرستان و خراسان رضوی، بیشترین خدمت‌رسانی را به مشمولان طرح در سال جاری داشته‌اند.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

دادستان تهران از ختم تحقیقات قضائی و صدور کیفرخواست برای هشت متهم اقتصادی وابسته به شرکت‌های "گروه محسن" بابت قاچاق ارز دولتی، عدم ایفای تعهدات واردات کالا و تحصیل مال نامشروع خبر داد.