چهارشنبه 6 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران رقم جایزه شهردار تهران به فیلم "اتاقک گلی" در جشنواره فیلم فجر امسال را اعلام کرد.

دبیر نشست رویداد Tim2023 گفت: رویداد Tim2023 روزهای 8 و 9 اسفندماه سال جاری با حضور بیش از 230 شرکت دانش بنیان، فناور و سرمایه‌گذار از کشورهای مختلف در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی 678 زندانی جرایم غیرعمد به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

طرح مبارزه با سرقت همزمان در هفت استان کشور به منظور ایجاد حفظ امنیت برای شهروندان از امروز 25 بهمن ماه آغاز شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش 100 درصدی مبلغ وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق گفت: ثبت‌نام اینترنتی این تسهیلات از 6 اسفند آغاز و تا 28 اسفند ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به بازار 150 هزار میلیارد تومانی بازار لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد شوینده نسبت به وجود محصولات تقلبی و قاچاق در بازار ابراز نگرانی کرد.

فرمانده کل انتظامی گفت: نهاد انقلابی "کمیته" دارای چندین ویژگی است، یکی اینکه نیروهای کمیته از مردم و انقلابیون بودند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران نسبت به توقف سرویس‌دهی در حوزه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی انتقاد کرد.

وزیر کشور بر ارتقاء تجهیزات و مهارت نیروی انسانی در مقابله با حوادث و بحران‌ها تاکید کرد.

رئیس خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: 7 سال بارش برف خاصی در تهران نداشتیم و به همین دلیل تجهیزات به‌روزرسانی نشده است؛ در صورت عدم رسیدگی به این موضوع، ماشین‌آلات برای سال آینده فرسوده و از رده خارج خواهند بود و دچار مشکل می‌شویم.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پی موافقت مقام معظم رهبری با پیشنهاد رئیس دستگاه قضا در خصوص عفو گسترده به مناسبت 22 بهمن امسال و اعیاد ماه رجب، نقشه‌های دشمن در تفرقه‌افکنی را به باد داد.

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: شهروندان وسیله نقلیه‌ای که انتخاب می‌کنند باید شرایط ایمنی لازم را داشته باشد. یکی از نکات مغفول مانده این است که ما از لاستیک یخ‌شکن استفاده نمی‌کنیم.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در برخی موضوعات و پرونده‌ها، یک قاضی بدون نظر کارشناس نمی‌تواند اقدام به صدور رأی کند، گفت: شما کارشناسان باید در قبال پرونده‌های ارجاعی، نظرات دقیق، شفاف، سریع و متقن ارائه کنید.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران از برگزاری جلسات ویژه با رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور در ارتباط با مدیریت یکپارچه شهری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دولت و مجلس موافق اجرای این طرح هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح 5 ایستگاه مترو تا پایان سال جاری خبر داد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران را تشریح کرد.