چهارشنبه 6 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

بر اثر انفجار یک کپسول گاز در ساختمانی در پارک‌وی تهران، 4 نفر از افرادی که در این ساختمان حضور داشتند، جان خود را از دست داشتند.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

در برنامه "کانکت" معاونت علمی با 100 پایگاه داخلی به عنوان میزبان نخبگان خارج از کشور قرارداد دارد و در 5 سال گذشته نزدیک به 9700 نفر در این سامانه اپلای کردند؛ ایرانیان خارج از کشور می‌توانند با انجام پروژه‌های فناورانه از خدمت سربازی هم معاف شوند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بر اهمیت نگاه اقتصادی در تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری تاکید کرد.

با حضور مسئولان شهری، کلنگ‌زنی احداث بوستان بانوان در دو منطقه 13 و 21 در بیست و هشتمین رویداد امید و افتخار برگزار شد.

مرد جوانی که دوست خود را به قتل رسانده و جسدش را در غرب تهران سوزانده بود، دستگیر شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وقوع کولاک در ارتفاعات این استان به کوهنوردان آماتور و حتی‌حرفه‌ای توصیه کرد که از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از جابه‌جایی رایگان بیش از 460 هزار نفر با متروی تهران در صبح امروز خبر داد.

مدیرعامل گروه دارویی برکت با اشاره به این‌که در اوایل انقلاب تنها 20 درصد داروها داخل کشور تولید می‌شد، گفت: در حال حاضر بیش از 95 درصد داروها داخل کشور تولید می‌شود.

دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو؛ بزرگ‌ترین رقابت علمی با موضوع علم وفناوری با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با هدف شناسایی نخبگان نانوفناوری برگزار می‌شود.

معاون پژوهشکده ابنیه و بافت‌های تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: در زمینه فرونشست آثار تاریخی یک قانون مدون وجود دارد و بر اساس آن دستگاه‌های دولتی مکلف به انجام اقداماتی به جهت مقابله با این پدیده و رفع آثار آن هستند که تاکنون محل توجه نبوده است.

زن جوان شیطان‌صفتی که دستور قتل همسرش (کارمند دانشگاه علامه) را برای چهارمین‌بار صادر کرده بود، بازداشت شد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از طبقه‌بندی نهایی فرایندهای محمل موضوع ارتشاء مطابق با سند گلوگاه‌های مستعد فساد در قالب 37 فرایند خبر داد و گفت: این سند در دستور کار ستاد ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد قرارگرفته است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

با وجود اینکه عموم مردم فکر می‌کنند که باید برف روی درختان را تکاند تا مانع از شکست شاخه‌ها شد، افرادی معتقدند که نباید برف روی درختان را تکاند!

در ادامه مسمومیت‌های سریالی دانشجویان، این اتفاق برای دانش‌آموزان نیز رخ داد و از 9 آذر امسال شاهد شروع مسمومیت‌ها در برخی مدارس کشور از جمله قم بودیم و سریال مسمومیت دانش‌آموزان همچنان ادامه دارد! اما علت این مسمومیت‌های سریالی مشکوک چیست؟!