یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

بنیاد داستان واقعی که در شهر برن سوئیس مستقر است، گزارش خبرگزاری تسنیم از کودکان را نامزد جایزه داستان واقعی 2023 اعلام کرد.

نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2023 قرار است برای دومین مرتبه میزبان برگزاری فروم حکمرانی (G-forum) با هدف پرداختن به چالش‌های فناوری و نوآوری از زاویه دید حکمرانی باشد. این رویداد با حضور سیاستگذاران حکمرانی و نمایندگان بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

معاون مراکز آموزشی فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد: مراکز آموزشی وزارت بهداشت، از ارائه خدمات به معدود دانشجویان فاقد حجاب اسلامی، معذور خواهد بود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: حقوق مستمری‌بگیران این صندوق در سال گذشته 43 درصد افزایش یافت.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اذعان نسبت به کمبود پزشک متخصص در کشور گفت: تلاش وزارت بهداشت در راستای رفع کمبودها بوده است و تا سال 1408 باید به آمار بیش از 20 پزشک به ازای هر 10 هزار نفر جمعیت برسیم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از ترفند جدید کلاهبرداران با وعده "سود 5 میلیونی سهام عدالت" خبر داد.

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: بر اساس قوانین و مقررات از ارائه خدمات آموزشی به معدود دانش‌آموزانی که قوانین و مقررات پوششی در مدارس را رعایت نکنند، معذور خواهد بود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: مجلس از ابزارهای نظارتی خود برای اجرای کامل قانون تسهیل در حوزه‌های وکالت و سردفتری استفاده خواهد کرد؛ در راستای اجرای قانون از هیچ کاری فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از تغییر نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی از ابتدای سال 1402 در مراکز معاینه فنی خودرو خبر داد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی نخستین روز کاری بعد از تعطیلات نوروز را تشریح کرد.

اعزام کاروان‌های حج تمتع از سوم خردادماه آغاز می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، همه زائران از طریق پرواز داخلی شرکت هواپیمایی هما عازم عربستان خواهند شد.

کاهش 52 درصدی بارندگی در سیستان و بلوچستان و تأثیر آن در خشکسالی سیستان بیش از همیشه به ما گوشزد می‌کند که دریافت حق‌آبه ایران باید از اولویت‌های دیپلماسی کشور باشد. خشکی تالاب اکوسیستم را تحت تأثیر قرار داده و به نوعی ریشه حیات را در منطقه می‌خشکاند.

کارگروه‌های بررسی اعتراضات رتبه‌بندی معلمان از 19 فروردین در استان‌ها تشکیل می‌شود و به اعتراض معلمان رسیدگی خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود پزشک متخصص در ایام نوروز گفت: افزایش ظرفیت پزشکی بدون در نظر گرفتن اعتبارات مورد نیاز، نشدنی است و باید زیرساخت‌های تربیت پزشک افزایش یابد.

معلمان قرارداد کار معین می‌گویند که از مهر 1401 تا فروردین 1402، ریالی حقوق و حتی عیدی دریافت نکرده‌اند!

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.