یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

چین یک ماهواره سنجش از دور جدید را با موفقیت از مرکز پرتاب ماهواره Jiuquan در شمال غربی چین پرتاب کرد. کاربرد این ماهواره عمدتاً برای بررسی زمین، برنامه‌ریزی شهری، طراحی شبکه جاده‌ای، تخمین عملکرد محصولات کشاورزی و پیشگیری و کاهش بلایا خواهد بود.

ستاد نوروزی جمعیت هلال احمر در هشتمین اطلاعیه خود نسبت به اتراق خانواده‌ها در کنار رودخانه‌ها در 13 فروردین‌ماه هشدار داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

برج میلاد تهران به مناسبت سالگرد جمهوری اسلامی ایران با هلی‌کوپتر گلباران شد.

برخی روزه‌داران در ماه مبارک رمضان دچار بوی بد دهان و یا مشکلات گوارشی نظیر معده درد می‌شوند که این مشکلات با رعایت برخی نکات ساده در رژیم غذایی افراد، قابل برطرف شدن است.

مدیر یک شرکت دانش بنیان از تولید پلتفرم اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی کشور خبر داد که شامل شبکه اجتماعی اکوسیستم فناوری و نوآوری، دستیار سرمایه‌گذاری و ماژول "کارساز" است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرتهران همزمان با دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران از اهتزار 100 ابرپرچم ایران بر پایه‌های بلند مرتبه در میادین و نقاط شاخص شهر تهران خبر داد.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از کشف 19 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: این مجموعه همزمان با روز "طبیعت" 13 فروردین ماه تعطیل است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: شهروندان ماهیان قرمز خود را فقط در استخرها یا حوضچه‌هایی که شهرداری در برخی نقاط شهر ایجاد کرده، رهاسازی کنند و همچنین از رها کردن سبزه عید خود در طبیعت و مسیرهای مواصلاتی خودداری کنند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونایی در کشور خبر داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با پیگیری‌های مستمر سازمان بهزیستی کشور و حمایت قوه‌قضاییه، فرآیند فرزندخواندگی مسیری آسان‌تر یافته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

تجهیز هنرستان‌های فنی و کاردانش به امکانات به‌روز و برنامه‌ریزی برای عقد قراردادهای جذب نیروی کار از فارغ‌التحصیلان این مدارس با کارخانه‌های کشور که نیازمند نیروی کار فنی هستند؛ می‌تواند یکی از عوامل مهم در کاهش گرایش دانش‌آموزان به رشته تجربی باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در روز "طبیعت" را تشریح کرد.

با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی و کاهش دما، شهرداری منطقه 5 طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تهرانی‌ها از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌های درون‌شهری در "روز طبیعت" خودداری کنند.