یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از معدوم‌سازی بیش از 680 هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد‌.

رئیس پلیس راهور گفت: 10 میلیون نفر از افرادی که به سفر رفته اند هنوز به شهرهایشان برنگشته اند و شاهد انباشت خودرو در برخی از مراکز استان‌ها هستیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در بهار 1402 پایتخت، شاهد اجرای بزرگترین عملیات بهاری شهرداری تهران برای استقبال از نوروز بوده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی برج میلاد، در ایام نوروز 1402 بیش از 350 هزار بازدید از برج میلاد ثبت شده است.

دانش آموزان و داوطلبان جویای کار به 4 ثبت‌نام مهم در هفته دوم فروردین 1402 توجه داشته باشند.

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران از بازدید 3 میلیون شهروند و مهمان نوروزی از موزه‌های شهر تهران در ایام نوروز خبرداد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: میانگین آلودگی هوا در پاییز سال گذشته بین 130 تا 140 بود و در زمستان نیز به 150 رسیده بود که توقع داریم در سال 1402 کاهش پیدا کند.

جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق سرقت مسلحانه از یکی از شعبات بانکی در منطقه شمال تهران خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا خواستار همدلی و همراهی هموطنان عزیز با خادمین خود در پلیس راهور در روزهای پایانی سفرهای نوروزی شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ توصیه‌هایی را برای جلوگیری از سرقت منزل در روز طبیعت را بیان کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ مقابل پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت حضور دارند و از پارک کردن در حاشیه بزرگراه‌ها جلوگیری می‌کنند.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از اسکان اضطراری 310 نفر از متاثرین سوانح جوی از یازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه و توزیع اقلام زیستی در مناطق درگیر کولاک خبر داد.

شهردار تهران گفت: پارک‌های تهران از قبل از افطار باز هستند، اما باتوجه به ماه مبارک رمضان انشاالله در پارک‌های پایتخت به هنگام افطار پذیرای شهروندان روزه‌دار با بسته‌های افطاری در روز طبیعت هستیم.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پیش از این درباره تغییر ساعت کار و تأثیر آن بر فعالیت مدارس گفته بود: شروع به کار مدارس هم که با توجه به اینکه ما در استمرار سال تحصیلی 1402-1401 هستیم، مطابق روال گذشته می‌تواند باشد و منعی از این نظر وجود ندارد.

بنا بر اعلام شهرداری تهران، طرح ترافیک 1402 از فردا در پایتخت اجرا می‌شود.