یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شماره‌های نصب شده بر روی پایه‌های روشنایی برخی بزرگراه‌های شهر تهران وسیله‌ای برای اعلام موقعیت مکانی به نیروهای امدادی است.

دانشمندان سیاهچاله ای فوق پرجرم را با جرمی حدود 33 میلیارد برابر خورشید کشف کرده‌اند که یکی از بزرگترین سیاهچاله‌هایی است که تاکنون کشف شده است.

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری باند 4 نفره از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف 9 کیلو و 195 گرم انواع مواد روانگردان خبر داد.

با به قتل رسیدن مرد جوان توسط زورگیران بی‌رحم در محله تجریش تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری عاملان جنایت آغاز شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

نوجوانانی که برای نخستین بار روزه‌داری را تجربه می‌کنند به علت گذراندن دوران رشد به توجه بیشتری نیاز دارند؛ در این مطلب به ارائه توصیه‌های تغذیه‌ای برای حفظ سلامتی روزه اولی‌ها پرداخته‌ایم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در خیابان ولیعصر (عج) خبر داد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: 2 هزار و 360 بوستان محله‌ای، منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای و جنگلی آماده پذیرایی شهروندان در روز طبیعت هستند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ پرونده قتلی که مربوط به نزاع و درگیری بین یک زن و شوهر بود را تشریح کرد و گفت: قاتل هنوز فراری است.

مدیرکل ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی از ایجاد تغییرات اساسی در ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: در روند جدید ارزیابی‌ها، شرکت‌ها به سه دسته شرکت‌های نوپا، شرکت‌های فناور و شرکت‌های نوآور تقسیم می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: طبق تخمین‌ها تعداد مسافران نوروزی که از طریق پایانه‌های پایتخت سفر کرده‌اند، تا پایان تعطیلات به یک میلیون نفر می‌رسد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حدود 170 هزار مورد تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت در 10 روز ابتدایی سال ثبت شده اشت.

افزایش سردفتران در راستای اجرای قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، مطالبه‌ای عمومی است که چالش‌های زیادی بر سر راه آن توسط سازمان ثبت اسناد ایجاد شده است.

هوای امروز پایتخت در دهمین روز از سال 1402، در شرایط "پاک" قرار دارد.

جمعیت هلال احمر اعلام کرد: از ابتدای نوروز 1402 تاکنون بیش از 3 میلیون نفر از خدمات ایمنی و سلامت، اکیپ‌های سیار کمک‌های اولیه و... امدادگران و داوطلبان هلال احمر در سراسر کشور استفاده کرده‌اند.

یک مطالعه جدید به رهبری دانشگاه لیدز نشان می‌دهد که قطب جنوب طی یک دوره 25 ساله بیش از 3000 میلیارد تن یخ را از دست داده است.