یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به برخی اخبار منتشر شده پیرامون انتشار فیش حقوقی یکی از مدیران شورای شهر تهران در فضای مجازی توضیح داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد‌.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از رونمایی سردیس سردار احمد متوسلیان خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هیچ فرآیند ارزیابی محیط زیستی نباید بیش از 2 ماه به طول بینجامد.

پیرو درج خبر عدم پرداخت حقوق 6 ماهه معلمان قراردادی در تسنیم، امروز وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: معلمان قراردادی که از مهر 1401 واریز نشده است، امروز به حساب آنها واریز خواهد شد!

رئیس گروه ژنتیک دفتر موزه ملی تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی گفت: با توجه به نرخ رو به رشد انقراض گونه‌ها، بسیاری از زیست شناسان معتقدند که امروزه وارد دوره ششم انقراض دسته جمعی گونه‌ها شده‌ایم و این سرعت رشد در طول قرن آینده، بسیار نگران‌کننده است.

معاون پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی گفت: هرگاه در خودروسازی صحبت از ایجاد نوآوری می‌شود، بیکاری 20 هزار نفری کارمندان شرکت‌های خودروسازی مطرح می‌شود، در حالی که آلمان یک میلیون نفر را از حوزه فولاد خارج کرده و در حوزه کیت‌سازی وارد کرد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: بر اساس مصوبه اعضای شورای شهر منزل مرحوم شیبانی، موزه مفاخر شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در سال جاری آمار گردشگران نوروزی نسب به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

جهاد دانشگاهی اعلام کرد که زمان ثبت‌نام در دهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به 20 فروردین موکول شد.

چایخانه حضرت رضا (ع) در ماه مبارک رمضان در برج میلاد توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی تهران در حال برگزاری است تا دل روزه‌داران و گردشگران مرتفع‌ترین برج ایران را در ایام نوروز با چای حضرتی، هوایی حرم امام رضا علیه‌السلام کند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در زمینه تجهیزات پزشکی 40 درصد نیاز داخلی را در کشور تولید می‌کنیم، گفت: سال گذشته پزشکی خانواده را در جمعیت زیر 20 هزار نفر و روستاها اجرا کردیم و امسال در تلاش هستیم تا این برنامه را به کل کشور تسری دهیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از ثبت رکوردی جدید در میزان تولید کارخانجات آسفالت مدیریت شهری خبر داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ توضیحاتی در مورد ورود مأموران راهور به مقابله با سرقت در خیابان‌ها را مطرح کرد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال جدید خبر داد.

جنجال بی‌نظمی در اجرای رتبه‌بندی معلمان و تاکید دولت بر برخورد با خاطیان این ماجرا، روزهای پرچالشی را برای وزارت آموزش و پرورش رقم زد و معلمان چشم‌انتظار برخورد با تمام مسببان این ماجرا هستند.