یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی این مجموعه جهت جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 3 میدان اصلی پایتخت خبر داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری متهمینی که تحت عنوان فروش لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران نحوه فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی تهران در روزهای 12 و 13 فروردین‌ماه سال 1402 را اعلام کرد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه تیم های کنترل نامحسوس رفتارهای ترافیکی و سرعت های رانندگان پر خطر را رصد و کنترل می‌کنند، گفت: 138257 خودروی حادثه خیز اعمال قانون شدند.

هوای امروز پایتخت در نهمین روز از سال 1402، در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از ادامه جلسات با مسئولان سازمان برنامه و بودجه و معاون اول رئیس جمهور برای پرداخت معوقات فرهنگیان خبر داد.

مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به اینکه نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی، یک نیاز روزانه و مستمر است؛ نشانی و ساعت فعالیت مراکز اهدای خون تهران را اعلام کرد.

شهردار منطقه 8 از نوسازی و بازسازی المان‌های مجموعه فرهنگی باغ موزه مینیاتور، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنری سازندگان این مجموعه در سال جدید خبر داد.

ثبت‌نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی از 15 فروردین 1402 آغاز خواهد شد.

درگیری دو برادر در محله مشیریه به دلیل اختلافات خانوادگی و شخصی، مرگ یکی از آنها را رقم زده است.

نامه منتشر شده در فضای مجازی که به اشتباه عنوان شده دادستانی کل کشور به موضوع بدهی باشگاه استقلال به سرمربی خارجی اسبق خود ورود کرده است، صحیح نیست.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به تلف شدن دهمین یوزپلنگ در مسیر میامی سبزوار گفت: شخصاً با وزیر راه در این خصوص صحبت کردم و قول‌هایی در این زمینه دادند که امیدواریم از سال جاری این پروژه کلید بخورد.

فرمانده قرارگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فراجا، از دستگیری 204 متهم اقتصادی و کشف بیش از یک هزار میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

رئیس مجلس از "برنامه ویژه برای اجرایی شدن قانون تسهیل" و عضو کمیسیون قضائی مجلس از "بررسی علل تأخیر مرکز و کانون‌های وکلا در اجرای قانون تسهیل" خبر دادند.

یک متخصص حیات وحش گفت: در دهه 80 استان یزد جمعیت مناسبی از یوزها را در خود جای داده بود اما در فاصله 20 سال 8 فرد یوز در جاده یزد به کرمان تلف شدند و اکنون می‌بینیم که همین تراژدی برای یوزهای سمنان نیز در جاده عباس‌آباد میامی تکرار شده است.