یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که آلودگی صوتی ناشی از ترافیک به افزایش فشار خون منجر می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش از واریز بخشی از مطالبات فرهنگیان از فردا خبر داد.

نتایج بررسی علل بروز مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه و امتیازات قانون رتبه‌بندی معلمان اعلام شد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاتل پدر و پسر در کمتر از دو ساعت در تهران خبر داد و گفت: متهم پس از قتل در شهرستان اسلامشهر در گشت زنی های انتظامی پلیس آگاهی تهران شناسایی شد.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت درباره روزه داری در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 توضیحاتی ارائه کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه "بهار ایران" در 7 پهنه از پایتخت در بوستان‌های ملت، نهج البلاغه، میدان آزادی، بوستان ولایت، بوستان آزادگان، بوستان پلیس و بوستان لاله تا پایان نوروز 1402 خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با پرداختن به تمهیدات سازمان متبوعش در روز طبیعت گفت: نیروهای آتش‌نشانی در روز 13 فروردین در 175 نقطه شهر مستقر هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از کاهش 23 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌ها خبر داد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به لزوم تعیین سهم تقصیر خودروسازان و وزارت راه در تصادفات تاکید کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از صدور حکم رای پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد و گفت: این رای تا پایان فروردین اعلام می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از افزایش 39 درصدی تردد ها در نوروز خبر داد و گفت: روز گذشته 26 نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند.

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 44 هزار نفر در طرح نوروزی هلال احمر از 24 اسفندماه 1401 تا هشتم فروردین‌ماه امسال خبر داد.

طبق اعلام اداره آمار کشور کانادا، بیش از شش زن از هر 10 زن بومی در این کشور در مقطعی از زندگی خود تجاوز فیزیکی یا جنسی را تجربه کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان تهران از تعیین تکلیف بیش از 135هزار پرونده مسن و مختومه شدن 813 پرونده کثیرالشاکی و کثیرالخواهان در سال گذشته در استان تهران خبر داد.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از آمادگی این مجموعه جهت جابه‌جایی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 3 میدان اصلی پایتخت خبر داد.