یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از روند کاهشی تصادفات فوتی در جاده‌ها خبر داد و گفت: آمار تصادفات نوروزی در روزهای ابتدایی سفرهای نوروزی نگران کننده بود که با همکاری و همراهی مردم و رسانه ها شاهد روند کاهشی تصادفات هستیم.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 708 نفر متاثر از کولاک برف و آبگرفتگی در 11 استان کشور خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش 14 درصدی آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا در کشور هشدار داد: زیرسویه‌های جدید کرونا که در کشور در حال گردش هستند قدرت سرایت بالایی دارند.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور گفت: سران قوا با اختصاص رقمی معادل 8 میلیارد و 600 میلیون ریال در سی و ششمین جشن گلریزان این نهاد مردمی مشارکت داشتند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ماجرای افزایش صدور هزینه گذرنامه بعد از تعطیلات را بیان کرد و از احتمال پیشنهاد افزایش اعتبار گذرنامه‌ها به 7 یا 10 سال خبر داد.

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در مورد آمار انجام عملیات امداد و نجات در استان‌های مختلف گفت: استان‌های مازندران با 149 مورد، اصفهان با 139 مورد و فارس با 131 مورد از جمله استان‌هایی هستند که بیشتری عملیات امداد و نجات در آنها انجام شده است.

هوای امروز پایتخت در هشتمین روز از سال 1402، در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

سازمان تأمین اجتماعی دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل مشمول ماده 35 قانون تأمین اجتماعی در سال 1402 را اعلام کرد.

شهردار تهران در خصوص محل‌های آرامستان‌های جدید پایتخت گفت: نقطه‌یابی در غرب و شرق تهران به میزان صد هکتار انجام شده و وارد مذاکره برای خرید شدیم تا مردم در غرب تهران مجبور به تردد به جنوب شهر نشوند.

معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ساعتی 1653 خودروی متخلف از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

دادستان تهران با بیان اینکه کیفرخواست مدیران "پتروشیمی رجال" صادر شد، گفت: متهمان 18 هزار میلیارد ریال فروش غیرمجاز مواد اولیه در بازار آزاد داشته‌اند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و مبارزه با سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: با اجرای مقتدرانه این طرح‌ها تلاش می‌کنیم دغدغه‌های مردم را در این دو موضوع کاهش دهیم.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران به دنبال انتشار اخباری پیرامون مصاحبه تصویری ریاست شورا با رسانه‌های خارج نشین در جوابیه‌ای، توضیحاتی را ارائه داد.

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور 1402 از 15 فروردین آغاز می‌شود.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از آماده‌باش امدادگران هلال احمر در پی ورود سامانه بارشی به کشور و بارش برف در 14 استان خبر داد.