یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سوانح جاده ای گویا دست از سرنوشت یوزپلنگ های آسیایی بر نمی دارد و این بار یک قلاده یوز ایرانی در میامی دچار سانحه تصادف شده است.

پلیس بزرگراه‌های تهران 6 موتور سنگین بدون مجوز را در بزرگراه‌های تهران توقیف کرد.

دومین روز هوای "ناسالم" برای گروه‌های حساس با شاخص عدد 120 در ششمین روز از سال 1402 ثبت شد.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر از ارائه بیش از یک میلیون و 666 هزار خدمت در قالب طرح‌های نوروزی و تا پایان روز چهارم فروردین خبر داد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از برگزاری ویژه برنامه‌های نوروز و رمضان در 8 بوستان پایتخت تا 12 شب تا تاریخ 17 فروردین‌ماه 1402 خبر داد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از افزایش سرمایه این صندوق به 100 همت طی 5 سال آینده به عنوان منشأ تحولی بزرگ در تأمین مالی حوزه نوآوری یاد کرد و گفت: تقویت صندوق نوآوری می‌تواند تسهیلگر رشد پرشتاب شرکت‌های دانش‌بنیان در سال "مهار تورم، رشد تولید" باشد.

شهردار منطقه 5 اطلاعاتی را در خصوص انبار نفت شمال غرب تهران ارائه کرد و گفت: در این انبار 220 میلیون لیتر نفت ذخیره می‌شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه متوسط زمان رسیدن اورژانس به صحنه حوادث در تصادفات جاده‌ای 14 دقیقه است، گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است.

مدیرعامل شرکت داروسازی سها کیش از واردات محموله 2 میلیون عددی سرم برای رفع نیاز کشور خبر داد.

المان‌های نوری دریاچه شهدای خلیج فارس امشب به احترام "زمین" خاموش می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود واگن‌های جدید مترو از سال 1403 به ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از برگزاری تورهای گردشگری نیم‌روزه و پیاده‌روی در پایتخت خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه جامع گردشگری تهران و سامانه 137 ثبت‌نام کنند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای کشور را اعلام کرد.

شهردار منطقه 9 با اشاره به استقبال هموطنان از برنامه‌های نوروزی در قالب "دهکده بهار ایران" گفت: برگزاری آئین و رسوم ملل فارسی‌زبان، جشنواره غذای محلی، سوغات و جُنگ شادی، بخشی از این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه شماره 5 و اعلام اسامی استان‌های دارای بیشترین و شدیدترین تصادفات در نوروز امسال، توصیه‌هایی برای حفط جان مسافران ارائه کرد.

معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در خصوص رها سازی سگ‌های ولگرد در تهران توسط پیمانکاران شهرداری‌های شهرهای اطراف پایتخت توضیح داد.