دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان فارغ‌التحصیل در پیشبرد اهداف سازمانی خود، از دانش‌آموختگان دانشگاهی به منظور گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه دعوت به همکاری می‌کند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: از ابتدای امسال وضعیت درخواست نخبگان خارج از کشور نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته به طوری که از ابتدای 1401، 1700 نفر درخواست بازگشت داده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که نرخ رشد جمعیت طی پنج سال گذشته 50 درصد کاهش یافته، گفت: در سال 1429 از هر سه ایرانی یک نفر سالمند خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از شهردار تهران درخواست کرد که توجه ویژه‌ای را به احداث حمل و نقل ریلی در منطقه 22 داشته باشد.

رئیس دانشگاه تهران از همکاری با دانشگاه فرهنگیان و جذب و آموزش دانشجو معلم خبر داد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در سال جاری قول داده‌ایم که 100 پروژه محلی را در مناطق مختلف اجرا کنیم، گفت: تا به امروز 70 پروژه محلی به بهره‌برداری رسیده و ان‌شاءالله تا پایان سال بیش از 100 پروژه محلی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شب گذشته سه نفر سعی داشتند تا یک مدرسه در تهرانسر را به آتش بکشند با حضور به‌موقع عوامل پلیس دستگیر شدند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از افزایش تعداد شهرهای نارنجی و قرمز کرونایی در کشور خبر داد.

شهردار منطقه 22 از برنامه‌ریزی این دوره از مدیریت شهری در حوزه سرانه‌های هفت‌گانه در این منطقه خبر داد و گفت: متأسفانه در گذشته نسبت به این موضوع کوتاهی شده است.

مدیرکل محیط زیست البرز از تلف شدن یک پلنگ در منطقه واریان خبر داد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت وضعیت ترافیکی تهران را تشریح کرد.

ماجرای سفر رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران به اسپانیا چه بود؟

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

در حال حاضر بیش از 1.5 میلیارد نفر دچار کم شنوایی هستند اما می‌توان با استفاده از برخی روش‌ها، از بروز این اختلال جلوگیری کرد.

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه "سرم ولنتاین" نماد تلخ مصرف غیرمنطقی دارو است، گفت: فعالیت اسنپ دارو به هیچ عنوان مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست.

با به قتل رسیدن کارگر یک شرکت در محله کن، تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.