دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

آیین رونمایی و تجلیل از کتاب ادموند (اولین رمان عاشقانه مهدوی) با حضور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه و همچنین نویسنده و ناشر این کتاب برگزار شد.

ظهر امروز خانه‌ای در خیابان مازندران پایتخت در آتش سوخت.

دادستان تهران با بیان اینکه دود وضعیت اقتصادی نباید به چشم مصرف‌کننده برود، گفت: محتکران موادغذایی شناسایی و به دادستانی و تعزیرات معرفی شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای 10 هزار مترمربع دیوارنگاره در هشتمین سالانه هنرهای شهری بهارستان خبر داد.

معاون اداره کل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: وضعیت اقتصادی خانوارها تأثیر خود را بر میزان سفرها نوروزی خواهد داشت؛ اما با این وجود چرخه گردشگری و سفر کماکان در خانواده‌ها فعال می‌شود و با وجود مشکلات شاهد انجام سفر هستیم.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز عملیات اجرایی 10 هزار واحد مسکونی در منطقه 21 تهران در آستانه اعیاد مبارک شعبانیه خبر داد.

یک زن سالخورده در خانه‌اش در شرق تهران به قتل رسید.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی 30 هزار میلیارد تومان برای دانش بنیان‌ها کار کرده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پروژه تکثیر یوز ایرانی و جلوگیری از انقراض آن موجب ایجاد همدلی و اتحاد در جامعه شد. این پروژه یک دستاورد علمی فوق‌العاده برای کشور بود هرچند به این موضوع کمتر توجه شد و بیشتر چهره‌سازی از "پیروز" مورد توجه قرار گرفت.

مدیرعامل کنسرسیوم فضایی کوثر گفت: دو ماهواره بخش خصوصی طراحی و ساخته شده است که به‌زودی با پرتابگرهای خارجی به مدار تزریق خواهد شد.

مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرداری هیچ مسئولیتی در خصوص جمع‌آوری سرشبکه های مافیای کودکان کار و خیابانی، گفت: این مسئله جزو وظایف سازمان بهزیستی است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که میکرو و نانوپلاستیک‌ها می‌توانند اندام‌های حیاتی جنین متولد نشده را نیز تهدید کنند.

شتاب‌دهنده متاتیت که در حوزه متاورس و رباتیک فعالیت دارد، در روز دوم نشست سرمایه‌گذاری فناوری تیم 2023، موفق به امضای توافقنامه سرمایه‌گذاری با طرف روسی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از پایان زمستان‌گذرانی امید و رویا در تالاب بین‌المللی فریدونکنار خبرداد و گفت: درنای امید پس از 130 روز و درنای رویا پس از 34 روز زمستانگذرانی، تالاب فریدونکنار را به مقصد سیبری ترک کردند.

معاون اجتماعی پلیس پایتخت از انفجار در خیابان مازندران تهران و جان باختن 4 نفر و مجروح شدن 6 نفر خبر داد.