دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

با به قتل رسیدن کارگر یک شرکت در محله کن، تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.

در روزهای اولی که پیروز به تهران منتقل شده، دامپزشکی به نام "ا. م" که سابقه خوبی نیز درخصوص "دلبر" و "کوشکی" نداشته است، یک داروی آنتی‌بیوتیک به اشتباه برای پیروز تجویز کرده که به احتمال زیاد، این دارو سبب نارسایی کلیه و در نهایت، مرگ پیروز شده است.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در یک سال گذشته 4 گونه شاخصِ گوزن زرد ایرانی، گورخر ایرانی، جبیر و آهو را با موفقت در طبیعت رهاسازی کردیم.

دفتر مدیریت و حفاظت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز جهانی حیات وحش گزارش عملکرد خود در یک سال گذشته را منتشر کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش 4 برابری کشف مواد محترقه دست ساز و پر خطر خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

یک سگ نژاد "ژرمن"، دختر نوجوان را زخمی کرد.

دفتر سخنگوی فرماندهی انتظامی اعلام کرد: ضاربان یک خانم در مقابل مدرسه تحویل دادسرای تهران شدند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این‌که در حال حاضر مصرف سرم به ماهانه بیش از 20 میلیون عدد رسیده است، گفت: باید با تخلفات شرکت‌های پخش دارو برخورد و پروانه آنها ابطال شود.

در ماجرای ضرب و شتم یکی از بانوان در مقابل مدرسه 13 آبان تهران چهار نفر از عوامل اصلی این موضوع شناسایی و دستگیر شدند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداخت عیدی بازنشستگان از روز جمعه 12 اسفند ماه آغاز و ظرف مدت سه روز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران مشمول، به حساب آنان واریز می‌شود.

شهردار تهران گفت: باید اقدامات پیشگیرانه مورد توجه قرار بگیرد به همین جهت نوسازی بافت فرسوده می‌تواند باعث کاهش اثرات در بحران‌ها از جمله زلزله شود.

رئیس قوه قضائیه گفت: تاکید می‌کنم که آغوشمان برای دریافت کمک از افراد دارای ایده و نظر در مسائل مختلف باز است و پذیرای نقطه‌نظرات و پینهادات و انتقادات منصفانه و سازنده آنها هستیم.

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی گفت: پایین آمدن سطح آب دریای خزر به معنی افت سطح آب زیرزمینی در این نوار است که منجر به وقوع رخداد "فرونشست زمین" و بروز آثار مخرب آن خواهد شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تأکید بر موضوع آموزش شوراها، اظهار کرد: نظام شورایی کشور باید از قوانینی با کیفیت بالا برخوردار باشد و باید بتوانیم با کیفی‌بخشی آموزش موجبات ارتقای شوراها را فراهم آوریم.