دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای مشخص شدن جزئیات بیشتری از علت تلف شدن پیروز منتظر نتایج آزمایشات پاتولوژی هستیم و اگر مشخص شود قصوری بوده با آن برخورد می‌کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر به خبر فروش برخی تجهیزات امدادی از جمله چادرهای اسکان موقت واکنش نشان داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

سخنگوی قوه قضائیه از تشکیل پرونده برای "بیژن زنگنه" وزیر سابق نفت خبر داد.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: 110 دستگاه اتوبوس تا عید نیمه شعبان، وارد چرخه خدمات‌رسانی به شهروندان شریف پایتخت خواهد شد.

اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای از تسهیل و تسریع روند ثبت نام و درخواست ارزیابی رتبه روزنامه‌نگاری برای اصحاب رسانه خبر داد.

شاخص‌هایی همچون تألیف و تدوین کتاب و مقالات جزو موارد امتیازآور در رتبه‌بندی معلمان تعیین شده است و به گفته برخی معلمان این منجر به شکل‌گیری تخلفات و مقاله سازی شده است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران در خصوص فروش معاینه فنی در مراکز معاینه فنی گفت: در مراکز معاینه از سامانه سیپا استفاده می‌کنیم که امکان دخل و تصرف در این سامانه وجود ندارد و به صورت کشوری رصد می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 خبر داد.

شهردار منطقه 3 از اجرای پروژه زیرگذر خیابان شریعتی به بزرگراه صدر غرب در سال آینده خبر داد.

مدیرکل حوزه شهردار تهران از افتتاح 9 کیلومتر از خط 6 مترو طی دو هفته آینده خبر داد.

رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: طی 20 سال آینده فقط سالمند می‌بینیم و خبری از جوان‌هایی که باید کشور را بسازند نخواهد بود.

شهردار تهران گفت: لایحه نرخ جدید تاکسی، اتوبوس و مترو توسط زیرمجموعه شهرداری تهیه شده و تقدیم شورا خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اختصاص 45 درصد از بودجه سال آتی شهرداری به حوزه حمل و نقل گفت: بودجه شهرداری تهران پس از بررسی در فرمانداری ابلاغ می‌شود.

رئیس انجمن دامپزشکان ایران گفت: بارداری "ایران" قطعی نیست.

معاون علمی رئیس‌جمهور با بیان این‌که باید تمامی معیارها برای پیوند محصول دانش بنیان به بازار واقعی مدنظر قرار بگیرد، گفت: یکی از مأموریت‌های معاونت، حمایت از شرکت‌ها برای اتصال به بازار واقعی محصولات دانش بنیان در ابعاد داخلی و بین‌المللی است.