دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران در توضیحاتی آخرین وضعیت استحکام ساختمان حریق‌زده 153 بهار را تشریح کرد.

برادرم به دلیل اعتیادی که داشت، مادرم را کتک می‌زد که به همین‌خاطر...

دبیر جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران از آغاز جشنواره مردمی آرمان با 52 رویداد فرهنگی، ورزشی، هنری و... خبر داد.

رئیس بیمارستان دامپزشکی مرکزی گفت: شرایط "پیروز" نسبت به روزهای اول بستری بهتر شده اما هنوز ناپایدار است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: دارندگان سندهای اولویت دار برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع (1402ش -1444ق) پیش رو از دهم اسفندماه اقدام کنند.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور با اشاره به جمعیت 2404 نفری زندانیان مهریه گفت: این بدهکاران اغلب به دلیل عسرت در پرداخت سکه‌های کم اما سنگین قیمت در بند زندان بسر می‌برند.

با حکم فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛ سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت شد.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار تعقیب قضایی پرویز ثابتی، شکنجه‌گر ساواک شد.

رویداد سرمایه‌گذاری فناوری در پارک فناوری پردیس با حضور استار‌ت آپ‌ها و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد و تا دهم اسفند ادامه دارد.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: داروی آلبومین از اواخر سال گذشته در کشور در حال تولید بوده است و امروز این دارو در نخستین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه دارو، غذا و تجهیزات پزشکی رونمایی می‌شود.

اجرای همه‌جانبه "سند تحول قضایی" بیش از 3 سال است که در دستور قوه قضائیه قرار گرفته است؛ سندی که اجرای کامل و دقیق آن باعث انتفاع هر چه بیشتر توده مردم می‌شود؛ حجت‌الاسلام دکتر ابراهیمی؛ رئیس مرکز تحول قوه قضاییه به سؤالات ما در این خصوص پاسخ می‌دهد

فرمانده انتظامی تهران گفت: امیدواریم کار به جایی نرسد که به جای تحویل معتادان به مراکز بازپروری بخواهیم آنها را در اداراتی که به وظیفه خود عمل نکرده‌اند رها کنیم.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: حدود 900 هزار جلد دفتر دست‌نویس بالغ بر 1 میلیون 800 هزار صفحه طی یک سال در سراسر کشور تصویربرداری شد.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌ها و آموزش‌های در نظر گرفته شده برای ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی در شهر گفت: در این زمینه کارگاه‌های متعددی در سطح شهر تهران با این موضوع برگزار شده است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری گفت: با توجه به وقوع زلزله‌های اخیر در ترکیه و تصمیم مقامات این کشور برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در هتل‌ها، هموطنانی که قصد سفر به این کشور را دارند، پیش از انجام سفر از قطعیت تامین محل اقامت اطمینان حاصل کنند.