دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با گلایه از برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گفت: نمایشگاه‌هایی که در این محل برگزار می‌شوند هم ترافیک وحشتناک ایجاد می‌کنند و هم باعث اذیت شدن اهالی منطقه می‌شوند.

پرستار "پیروز" از آغاز دیالیز این توله یوز خبر داد.

معاون گردشگری به اهمیت تقویت سامانه 09629 برای درج شکایت گردشگران در تعطیلات نوروز سال گذشته اشاره کرد و گفت: این امکان اگر در سایر دستگاه‌ها به وجود بیاید امکان رسیدگی به شکایات مردمی و اعتماد به دستگاه‌ها را فراهم می‌کند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تعیین تعرفه گاز تأسیسات گردشگری بر اساس نرخ خدمات تعیین و پیمان‌سپاری ارزی برای صنایع دستی ممنوع شد.

در پنجاه‌و‌چهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تمهیدات لازم برای سفرهای نوروز 1402 از سوی مسئولین کمیته‌های عضو ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعیه‌ای مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات، ثبت نام استعداد درخشان و ظرفیت‌های پذیرش آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال1402 صادر کرد.

شهردار تهران از برگزاری 52 رویداد فرهنگی، ورزشی، علمی، هنری و... خبر داد و گفت: قرار است طی 52 هفته این رویدادها در سطح شهر اجرا شود که می‌تواند باعث افزایش شور و نشاط در سطح پایتخت شود.

طبق آخرین آمار تا شهریور 1401، 87 درصد مدارس کشور به اینترنت متصل شده‌اند.

شهردار تهران در توضیحاتی آخرین وضعیت استحکام ساختمان حریق‌زده 153 بهار را تشریح کرد.

برادرم به دلیل اعتیادی که داشت، مادرم را کتک می‌زد که به همین‌خاطر...

دبیر جشنواره های فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری تهران از آغاز جشنواره مردمی آرمان با 52 رویداد فرهنگی، ورزشی، هنری و... خبر داد.

رئیس بیمارستان دامپزشکی مرکزی گفت: شرایط "پیروز" نسبت به روزهای اول بستری بهتر شده اما هنوز ناپایدار است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: دارندگان سندهای اولویت دار برای ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع (1402ش -1444ق) پیش رو از دهم اسفندماه اقدام کنند.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور با اشاره به جمعیت 2404 نفری زندانیان مهریه گفت: این بدهکاران اغلب به دلیل عسرت در پرداخت سکه‌های کم اما سنگین قیمت در بند زندان بسر می‌برند.

با حکم فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛ سرهنگ "محمد معظمی گودرزی" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت شد.