دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران از اتمام بررسی تبصره‌های بودجه شهرداری تهران برای سال 1402 در 3 نوبت کاری شورا خبر داد.

جمعی از فعالین گردشگری کشور چین هم‌اکنون در قالب تور آشناسازی به میزبانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در حال بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان‌های کشور هستند.

معاون گردشگری گفت: فعالان گردشگری از جمله دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری نیز به واسطه نوع شغلشان باید بتوانند از رسانه‌های اجتماعی خارجی استفاده کنند و با مخاطبین خود که در خارج از کشور حضور دارند ارتباط بگیرند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران دوستعلی جلیلیان را به عنوان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: بیماری‌های غیرواگیر عامل 70 درصد از مرگ‌ومیرهاست.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با هدف حمایت و پشتیبانی از تحصیل دانش‌آموزان اتباع افغانستانی در ایران، تفاهم نامه‌ای با صندوق توسعه قطر به ارزش حدود 5 میلیون دلار منعقد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: سید حمید سجادی وزیر ورزش به هوش آمده و شرایط او بهبود یافته است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور، حرکت به سوی GIS جمعیتی و نیز توسعه پایگاه سببی و نسبی را از جمله برنامه‌های مهم سازمان برشمرد.

دستیار مردمی‌سازی رئیس‌جمهور گفت: در مقدمه قانون اساسی آمده است که باید بحث مشارکت عموم مردم جامعه در تصمیمات کشور در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اسناد و مقررات و مصوباتی داریم که فسادزا هستند. بازار و نظارت بر بازار رهاست؛ چرا که مصوبات تنظیم بازار پراکنده است و مجریان را سردرگم کرده است.

مرد جوانی که نقشه سرقت طلاهای دوستش را کشیده بود، در جریان دزدی همسر دوستش را به طرز هولناکی به قتل رساند.

اعضای شورای شهر تهران با تخصیص حداکثر یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای اجرای پروژه‌ها جهت اقدامات رسانه‌ای موافقت کردند.

معاون امور حقوق عامه دادستان کل کشور با بیان اینکه از نظر حقوقی تعریفی برای فساد وجود ندارد، گفت: هر چیزی که مظهر نابودی باشد، فساد تلقی می‌شود اما هیچ تعریف حقوقی از فساد نداریم.

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای بر تداوم فرایند رتبه‌بندی معلمان و صدور احکام تأکید کرد و از صدور حکم رتبه‌بندی 411 هزار 870 فرهنگی شاغل و بازنشسته خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: پیک نوروزی سالهاست منسوخ شده، بنابراین پیک نوروزی نداریم و توصیه خاصی هم برای تکالیف نوروزی دانش‌آموزان نداریم.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.