دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرمانده انتظامی تهران گفت: امیدواریم کار به جایی نرسد که به جای تحویل معتادان به مراکز بازپروری بخواهیم آنها را در اداراتی که به وظیفه خود عمل نکرده‌اند رها کنیم.

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به حضور بیش از 100 استارتاپ از کشورهای ایران، ترکیه و مالزی در پنجمین نشست سرمایه‌گذاری D8 تصریح کرد: 24 استارت‌آپ منتخب برای ارایه به سرمایه گذاران انتخاب شده است.

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: رویداد بین‌المللیTim2023 با هدف استفاده از ظرفیت کشورهای D8 در زمینه فناوری برگزار می‌شود.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با مصوبه‌ای سازمان محیط زیست را از پرداخت 70 درصد هزینه دادرسی دعاوی معاف کردند.

اجرای طرح پذیرش صرفاً اینترنتی به ایستگاه مراکز "نیایش" و "دماوند" رسید.

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران با اشاره به شناسایی 401 نوع بیماری نادر در کشور گفت: تاکنون تنها 107 بیماری تحت پوشش صندوق بیماران صعب العلاج قرار گرفته‌اند و 85 درصد علت بروز بیماری‌های نادر، عوامل ژنتیکی است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره نظارت بر عملکرد ضابطین تعزیرات گفت: در این باره دو فقره پرونده در خصوص مدیران وزارت جهاد و وزارت صمت تشکیل شده و هر دو به دلیل تخلفات و کم‌کاری به برکناری از مسئولیت خود محکوم شده‌اند.

دبیر رویداد Tim2023 گفت: در این رویداد قراردادی بین یک شرکت دانش بنیان ایرانی و طرف ترکیه‌ای منعقد شده است که در حوزه دارویی بوده است و ارزش آن قرارداد 2.6 میلیون دلار است.

آخرین فیلمی که از "پیروز" در بیمارستان دامپزشکی مرکزی منتشر شده، نشان از حال ناخوش این توله یوز دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ارتباط با حذف مخازن زباله در سطح معابر شهر توضیح داد.

به گفته معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان در طرح زنده‌یاد اژه‌ای، از بدو ورود دانشجویان بعد از کنکور سراسری در دانشگاه تا پایان دانش‌آموختگی آنها در دوره دکتری تخصصی و پسادکتری از آنها حمایت می‌شود.

میزان مصرف دارو یکی از شاخص‌های مهم در نظام سلامت هر کشور است که سهم قابل توجهی در افزایش هزینه‌های سلامت دارد؛ در این مطلب به اسامی پرمصرف‌ترین داروهای کشور پرداخته شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در بحث امنیت قطعاً با کسی تعارف نداریم و به هیچکس اجازه نمی‌دهیم از این خط قرمز ما عبور کند چرا که چنین مسائلی جلوی قطار در حال حرکت توسعه را می‌گیرد.

یکی از راه های دریافت کسری خدمت سربازی استفاده از درصد جانبازی جهت دریافت کسری خدمت است.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

رئیس کانون راهنمایان گردشگری، دو دلیل عمده عدم استقبال گردشگران روسیه از سفر به ایران را توضیح داد.