دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اختصاص 45 درصد از بودجه سال آتی شهرداری به حوزه حمل و نقل گفت: بودجه شهرداری تهران پس از بررسی در فرمانداری ابلاغ می‌شود.

رئیس انجمن دامپزشکان ایران گفت: بارداری "ایران" قطعی نیست.

معاون علمی رئیس‌جمهور با بیان این‌که باید تمامی معیارها برای پیوند محصول دانش بنیان به بازار واقعی مدنظر قرار بگیرد، گفت: یکی از مأموریت‌های معاونت، حمایت از شرکت‌ها برای اتصال به بازار واقعی محصولات دانش بنیان در ابعاد داخلی و بین‌المللی است.

در آزمون سردفتری 1401 که بر اساس قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برگزار شد، 9501 نفر قبول و مشمول دریافت ابلاغ سردفتری شده‌اند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از چاپ کتاب "این پرسش‌ها واقعی است" و پاسخ به سؤالات سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان خبر داد.

فرمانده کل انتظامی از به‌کارگیری پهپادها برای ماموریت نوروزی پلیس راهور خبر داد.

معاون علمی رئیس‌جمهور از مجموعه 100 استارتاپ بازدید کرد. 100 استارتاپ برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتابدهی غیرمتمرکز است که هر سال روی 100 استارتاپ مرحله بذری تا 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کند.

معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: بالای 50 طرح در رویداد جذب سرمایه "Demo Day" با موضوع اینترنت اشیا و هوش مصنوعی شرکت کردند که 10 طرح MVP (حداقل محصول اولیه) را کسب کرده و در این رویداد شرکت کرده اند.

فرمانده کل انتظامی از ورود پلیس به ماجرای مسمومیت دانش آموزان خبر داد و گفت: به دنبال منشاء این پرونده و موضوع هستیم.

مرد جوان که با اجرای نقشه قبلی به دلیل ارثیه میلیاردی پدر خود را به قتل رسانده بود، بازداشت شد.

مدیرکل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از واریز عیدی مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد.

فرمانده کل انتظامی گفت: برآوردها در موضوع سفرها نشان می‌دهد که تنها 5 درصد از افراد متخلف هستند و قانون را رعایت نمی‌کنند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار در بوستان گفتگو خبر داد و گفت: این نمایشگاه به هیچ وجه برای شهرداری تهران درآمد ندارد و مختص زنان سرپرست خانوار است.

بزرگترین جشن نور کشور با عنوان "تهران زیبا" توسط سازمان زیباسازی شهر تهران در بوستان ملت برگزار می شود

رئیس اداره سلامت گوش دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عامل ابتلای 17 درصد مردم به وزوز گوش مواجهه با اصوات شدید است.

35 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شهر پردیس امروز دچار مسمومیت با گاز شدند.