دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

"تنگه قاسمی" واقع در شرق استان خوستان و در میان کوه‌های "منگشت" منظره رویایی و شگفت‌انگیزی را پیش روی گردشگران و علاقه‌مندان به قایق سواری ترسیم می‌کند که به جرأت می‌توان گفت نظیر آن را در جایی از دنیا یافت نخواهید کرد!

رئیس اورژانس کشور گفت: رشد تورم باعث می‌شود که سفرهای چادری به جای اسکان در هتل‌ها افزایش پیدا کند و به دنبال این موضوع مسمومیت‌ها هم افزایش پیدا کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی آخرین وضعیت پایداری ساختمان بهار در پی آتش‌سوزی روز گذشته را تشریح کرد.

در حالیکه پیش از این، شهردار تهران و معاون عمرانی شهرداری اعلام کرده بودند فاز نخست "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" تا پایان بهمن به بهره‌برداری خواهد رسید اما نه تنها این افتتاح انجام نشد بلکه بر اساس مشاهدات خبرنگار تسنیم، عملیات آن هم متوقف شده است.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت و استحکام ساختمان 153 واقع در خیابان بهار در پی آتش‌سوزی روز گذشته توضیحاتی ارائه کرد.

مدیرکل دفتر مدیریتی و حفاظت از حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شرایط "پیروز" از روز گذشته تغییری نکرده است.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

شهردار تهران با اعلام پایان عملیات مهار آتش در خیابان بهار گفت: تا صدور تأییدیه استحکام بنا، محدودیت‌های ترافیکی پابرجاست.

یک مامور آتش‌نشانی در عملیات اطفای حریق به شهادت رسید.

مرد جوان که پدرش را به قتل رسانده بود پس از گذشت نزدیک به یک ماه به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حفظ محیط زیست یک مقوله پیشگیری از جرم است که جلوی خیلی از ناهنجاری‌های جامعه را می گیرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع یک آتش‌سوزی در یک پاساژ خیابان صوراسرافیل خبر داد و گفت: 2 آتش‌نشان در این حادثه مصدوم شدند.

تیم جنایی در محل حادثه با "ساق پای یک انسان" رو‌به‌رو شدند که به طرز ماهرانه‌ای بریده شده بود! همچنین متخصصان پزشکی قانونی در بررسی‌های اولیه تشخیص دادند، پای کشف شده متعلق به یک مرد است.

شهردار تهران گفت: ساختمان حریق‌زده 153 خیابان بهار به‌علت تخلفات فراوان اخطار کمیسیون ماده 100 دریافت کرده و پلمب شده بود.

متخصص تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بهترین روش لاغری را تشریح کرد.

مرد جوانی که در یک درگیری مرتکب قتل شده و پس از جنایت فرار کرده بود، بازداشت شد.