دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا دیگر فقر مطلق در جامعه نباشد و فقر نسبی نیز به کمترین حد برسد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفندماه سال 1401 دریافت کرده‌اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کنند.

معاون امور بانکی وزارت اقتصاد از آمادگی این وزارتخانه و شبکه بانکی برای پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه اشتغال خبر داد.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) از پرداخت 20 هزار میلیارد تومان در قالب دو تبصره 16 و 18 به مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی در 10 ماهه سال 1401 خبر داد.

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بازنشستگی حدود 65 هزار معلم در سال آینده گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش احتمالاً 26 اسفند برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: از مورخ 30 بهمن لغایت 3 اسفند ماه، از ساعت 7 الی 17 در جاده هراز (محدوده قلابن و آب اسک) محدودیت ترافیک ایجاد می‌شود.

معاون میراث فرهنگی گفت: فقط برای معاونت میراث فرهنگی سالانه 15 هزار میلیارد تومان نیاز داریم، اما بودجه سال آینده برای کل وزارت میراث فرهنگی تنها 3 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد با بیان اینکه مردم با سونامی دروغ رسانه‌های غرب و غفلت رسانه‌ها و مسئولان از جهاد تبیین مواجهند، گفت: مهمترین هدف لشکر رسانه‌ای غرب‌، امید‌زدایی از مردم ایران است و "جهاد تبیین" درمان است.

برای خانمی که در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به حجاب هتک حرمت کرده بود، پرونده قضائی تشکیل شد.

یک نوزاد دچار سرماخوردگی که با تاخیر به بیمارستان توسط پدر و مادرش آورده شده بود، فوت کرد.

بر اساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز 29 بهمن ماه پایتخت با شاخص 102 در اکثر مناطق در شرایط "ناسالم" برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

معلم قائمشهری با دستور استاندار مازندران و پس از ارسال درخواست آیت‌الله‌معلمی به مدرسه بازگشت.

سرپرست سازمان امدادونجات با بیان اینکه تهران و مازندران پرحادثه‌ترین ارتفاعات کشور هستند، از پوشش حدود 2500 مورد عملیات کوهستان در ارتفاعات و مناطق جنگلی کشور در 11 ماه ابتدای سال 1401 خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

تلسکوپ فضایی هابل تصویری از سه کهکشان را منتشر کرده است که اینطور به نظر می‌رسد که این کهکشان‌ها یکدیگر را در آغوش گرفته اند و در نهایت نیز با یکدیگر ادغام خواهند شد.

ناسا اعلام کرد از فناوری "FINDER" برای شناسایی ریزترین حرکات بدن ناشی از عملکردهای حیاتی در زیر آوار زلزله ترکیه استفاده می‌کند. FINDER از حسگرهای رادار مایکرویو برای یافتن بازماندگان زیر آوار استفاده می‌کند.