دوشنبه 9 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش درباره چرایی عدم بازگشت هزینه سرویس مدارس در شهر تهران به ازای روزهای تعطیل به خانواده‌ها گفت: تاکسیرانی شهر تهران باید در این زمینه پاسخگو باشد و آموزش و پرورش در زمینه بازگشت هزینه سرویس مدارس تعهدی ندارد!

رئیس سازمان ثبت اسناد، تصویربرداری از دفاتر دست‌نویس دفاتر اسناد رسمی را قدم نخست برای ارائه خدمات هوشمند اعلام کرد و بر برداشتن گام‌های بعدی برای استفاده حرفه‌ای از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین تأکید کرد.

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره‌بار، نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر به طور متوسط 40 درصد ارزان‌تر است.

رئیس سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از پاکسازی کامل رود دره فرحزاد از وجود معتادین متجاهر و کارتن‌خواب‌ها خبر داد.

2 روزگیر بی‌رحم که در جریان سرقت یک مرد جوان را با ضربات مهلک چاقو به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

معاون اول رئیس‌جمهور، مصوبه هیئت وزیران درباره "آیین‌نامه حمایت از نخبگان غیرایرانی" را که بنابر پیشنهاد معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان به تصویب رسیده است، ابلاغ کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: روز گذشته طی عملیات کلانتری 179 خلیج و همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، محموله قاچاق حیات وحش از یک مخفیگاه در حوالی جنوب تهران ضبط و به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل شد.

مرد جوانی که دوست خود را در یک ساختمان نیمه‌کاره در محله جوادیه به قتل رسانده بود، دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

بر اساس آخرین نرخنامه مصوب سازمان هر کیلوگرم مرغ تازه با قیمت 59 هزار و 500 تومان در میادین میوه و تره‌بار شهر تهران عرضه می‌شود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

اینکه آیا با "قانون شکار و صید" مصوب سال 46، می‌توان حیات وحش و محیط زیست امروز کشورمان را صیانت کنیم! و چرایی نگاه دست‌چندمی دولت‌های مختلف به مسائل محیط زیست از جمله مسائلی است که با معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست به گفتگو نشستیم.

مدیر کل حوزه شهردار تهران گفت: امسال 1500 هکتار پارک جنگلی به فضای سبز تهران اضافه می‌شود که در چند بخش این امر انجام می‌شود و ادامه آن در روز درختکاری در سایر نقاط صورت می‌پذیرد.

اعضای کمیته رتبه‌بندی پایگاه‌های خبری منصوب شدند

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هزینه اقداماتی که در راستای کاهش و رفع آلایندگی انجام می شود با تأیید سازمان حفاظت محیط زیست از جرایم و عوارض واحدهای صنعتی کسر خواهد شد.

یک استاد دانشگاه گفت: ظرفیت فراوان میراث فرهنگی باید به خوبی در شبکه‌های فضای مجازی و رسانه‌ها معرفی و تبلیغ شود. این پیوند تا حالا صورت نگرفته است، اما جشنواره "تولیدات چندرسانه‌ای میراث فرهنگی" می‌تواند پیوند‌دهنده میراث فرهنگی و رسانه باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بهزیستی کشور از پرداخت مستمری 3 برابری به حساب 4 هزار و 965 مددجوی آسیب‌دیده زلزله خوی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.