سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مسئولان قضائی برای تطبیق پرونده زندانیان با معیارهای عفو رهبر انقلاب در زندان‌ها حضور یافتند و به این ترتیب روند آزادی زندانیان در سراسر کشور آغاز شد.

شرایط فضای آموزشی در استان تهران خوب نیست؛ کمبود مدرسه در کنار مدارس فرسوده دو معضل اساسی در این استان است با این وجود ساخت مدارس جدید با جدیت در حال پیگیری است و از ابتدای امسال 93 مدرسه جدید در این استان تحویل شده است.

فرمانده کل انتظامی کل کشور گفت: ما مجموعه انتظامی باهم، هم‌قسم شده‌ایم که آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم و به این امر افتخار می‌کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح روز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه 1401 را تشریح کرد.

10 زمین‌لرزه مرگبار پس از سال 2010 به جز موارد اخیر در ترکیه و سوریه، از کشته شدن 345 هزار و 816 نفر در نقاط مختلف جهان حکایت دارد. بیشترین قربانیان به ترتیب با 316 هزار، و 15 هزار و 690 نفر مربوط به زلزله 7 ریشتری هائیتی و 9 ریشتری سندای ژاپن است.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: پیام عفو گسترده این است که ما سر ستیز با مخالفان نداریم و بنا نداریم خفقان ایجاد کنیم اما امنیت و جان و مال مردم، خط قرمز ماست.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: بهای خدمات بهشت زهرا (س) در سال آینده افزایش پیدا نخواهد کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای طرح دارویار قیمت دارو افزایش نمی‌یابد.

رئیس جمعیت هلال احمر از اعزام دومین گروه امداد و نجات تخصصی هلال احمر ایران به کشور ترکیه خبر داد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به اینکه 8390 کلاس درس تخریبی در استان وجود دارد، گفت: 32 ملک مازاد در استان تهران شناسایی شده که اگر به فروش برسد، مشکلات مرتبط به مدارس حل خواهد شد

شهردار منطقه 9 از انجام اقدامات ترافیکی در حوزه حمل و نقل در آستانه فرا رسیدن یوم الله22 بهمن در معابر غرب پایتخت به عنوان میزبان اصلی این رویداد ملی خبر داد.

مدیرعامل بنیاد احسان از استقرار بیمارستان سیار 60 تخت خوابی بنیاد احسان در خوی خبر داد و گفت: روزانه 40 هزار پرس غذای گرم و 30 هزار قرص نان در این منطقه توزیع می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره حادثه مسمومیت دانش‌آموزان برخی مدارس قم توضیح داد.

ارائه تخفیف‌های ویژه 10 تا 50 درصدی به متقاضیان دریافت کارت اشتراک امداد خودرو و گواهی نامه بین‌المللی رانندگی، از جمله برنامه‌های غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران است.

وزیر میراث فرهنگی گفت: ایران‌هراسی یکی از شیوه‌های دشمنان با ظرفیت‌های گردشگری ایران بوده است. از قدیم نیز این بوده و از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی‌هایی وجود داشته که گردشگری پا نگیرد این موضوع را دستگاه های اطلاعاتی نیز اعلام کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از ایجاد و اجرای "دهکده فوتبال" در شهر ورزش بوستان ولایت همزمان و نصب رادیو و تلویزیون انقلاب با برگزاری ایام دهه فجر خبر داد.