سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

یوسف نوری از اختصاص ردیف بودجه برای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین خبرداد و گفت: محتوای درسی دانش‌آموزان با تغییرات جدی همراه خواهد بود.

معاون اجتماعی پلیس فتا از حمله فیشینگ به کاربران ایرانی با لینک دعوت گوگل‌میت خبر داد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه خودکشی سعی برهم زدن نظم جامعه را داشت خبر داد.

پنجشنبه 13 بهمن ماه بود که در خلال بازی تیم فوتبال استقلال تهران با مس کرمان درگیری بین سرمربی استقلال با ماموران یگان ویژه بعد از اخراج این سرمربی پیش آمد، اما ماجرا از چه قرار است؟

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که "آلودگی هوا" تأثیر مستقیمی بر افزایش توده‌های چربی در خانم‌های میانسال دارد.

سرپرست دفتر سیاستگذاری معاونت علمی، با اشاره به برخی از انتقادات نسبت به موازی‌کاری معاونت علمی با وزارت علوم، در طی سالیان گذشته اظهار کرد: معاونت علمی در طول این سال‌ها موازی‌کاری‌ها را مرتفع کرده است.

معاون آموزش ابتدایی درباره برگزاری کلاس جبرانی برای دانش‌آموزان ابتدایی توضیحاتی داد.

مدیرکل امور حقوقی و اموال ستاد مبارزه با مواد مخدر از راه‌اندازی سامانه "مزایده الکترونیکی و فروش اموال و املاک" قاچاقچیان مواد مخدر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در 4 استان خبر داد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی در روز شنبه (22 بهمن ماه) در پایتخت خبر داد.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران در 15 استان کشور خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، 204 هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل دوره ابتدایی داریم که 45 هزار نفر جذب شدند، گفت: نرخ تکرار پایه در پایه اول ابتدایی 10 درصد است.

این روزها مددجویان در زندان‌ها حال خوشی دارند، یا در انتظار دریافت برگه آزادی خود در ساعت‌ها و روزهای نزدیک هستند و یا اینکه آزادی دوست خود را جشن می‌گیرند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی، ممنوعیت‌ها، محدودیت‌ها و مسیرهای جایگزین و مسیرهای 12 گانه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را اعلام کرد.

آیین انعقاد اعطای تسهیلات به 28 صندوق پژوهش و فناوری به میزان 700 میلیارد تومان توسط بانک ملی ایران با حضور وزیر اقتصاد، معاون علمی، رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری، مدیرعامل بانک ملی و برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس برگزار شد.

در جریان برگزاری یازدهمین مراسم تجلیل از پیشکسوتان پارک فناوری پردیس از 3 فناور برترِ شاغل در شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد. «علی اشکوری»، «منصوره حسام» و «سجاد قدبیگی» فناورانی بودند که به عنوان فناور برتر پارک شناخته شدند.