سه‌شنبه 10 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

5 پسرجوان در رابطه با کشف جسد دختر جوان در شهرری توسط پلیس بازداشت شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا گفت: هرکاری که در مسیر و حوزه اجتماعی انجام می‌دهم قطعا براساس مصالح سازمانی و رضایت مردم است و هرگز مصلحت‌اندیشی نخواهم کرد.

سازمان بسیج رسانه در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

وزارت آموزش و پرورش با ابلاغ بخشنامه‌ای تاریخ اجرای رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین را از اول مهر 1401 اعلام کرد.

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری فراخوان حمایت از طرح‌های توسعه فناوری حوزه "شیرین‌سازی آب‌های لب‌شور و آب‌های شور دریا" را منتشر کرد.

رأی وحدت رویه دیوان عالی کشور درباره مردود بودن یا نبودن قاضی با شکایت کیفری یکی از طرفین پرونده از وی منتشر شد؛ صرف شکایت از قاضی موجب رد دادرس نیست.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را نیز به قتل رساندند.

پروفسور "محمد عبدالاحد" دانشمند بزرگ ایرانی است که دستاوردهای بسیار زیادی در حوزه تشخیص و درمانی بیماری‌های بدخیم از جمله سرطان دارد. از جمله مهم‌ترین دستاوردهای وی ساخت دستگاه تشخیص سرطان، دستگاه تشخیص تومور و... است.

متهم یک پرونده تصرف عدوانی با رأی قاضی دادگاه کیفری دو شهرستان لواسان، به خرید 8 دست لباس گرم برای کودکان‌کار و کاشت 8 نهال شناسنامه‌دار به اسم کودکان‌کار محکوم شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به کافی نبودن بودجه طرح دارویار در سال 1402 گفت: طرح "دارویار" روی کاغذ بسیار زیبا نوشته شده اما برای اجرا، منابع مالی آن دیده نشده است.

یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری سه دستگاه "تاپ درایو" را به شرکت ملی حفاری ایران تحویل داد. تاپ درایو یکی از تجهیزات مهم و به‌روز در صنعت حفاری است که جهت حفاری، اتصال و یا جدا کردن لوله‌های حفاری از آن استفاده می‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: لفظ بی‌معنای "محیط ایست" توسط کسانی که درکی از محیط زیست ندارند مطرح شده و چماقی است که بر سر محیط زیست کشور می‌خورد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در پاسخ به تسنیم گفت: از تکالیف میان‌مدت ما "ارجاع هوشمند به کارشناس رسمی" بوده است؛ ممکن بود تمام کارشناسی‌ها به سمت یک نفر برود که ممکن است مفسده ایجاد کند.

یگان ویژه از روزهای اول وقوع زلزله در شهرستان خوی واقع در آذربایجان غربی حضور داشتند تا به هموطنان خود کمک کنند؛ یکی از مأموران خین خدمت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در این باره صحبت کرد.

رئیس شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی یکی از بزرگترین منابع تاثیر گذار در حوزه آلودگی هواست.