یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 را تشریح کرد و در مورد اقدامات سوداگران و شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی هشدار داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان، انتخاب وی را به عنوان نهمین رییس جمهور ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در دولت آینده با ادامه یافتن راه شهید رئیسی، شاهد استمرار و توسعه روند خدمت به مردم باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خوشبختانه با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و تقویت توانمندی‌ها، میزان صدور گذر نامه به حدود 60 هزار جلد در روز رسیده است.

طبق نرخنامه سازمان مدیریت میادین، قیمت انواع میوه از 3 تا 10 هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار کاهش یافت.

عضو شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست در رابطه با جزئیات تفاهمنامه 13 میلیارد یورویی که اخیرا از آن سخن گفته توضیحاتی را ارائه کند.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز بار دیگر بر آماده‌سازی پایتخت همزمان با ایام محرم تاکید کردند.

رئیس شورای شهر تهران از ارسال طرحی از سوی شورای عالی استان‌ها جهت افزایش زمان شورای ششم از 4 سال به 7 سال خبر داد.

مدیرعامل شرکت مَ‌کارت (هنرکارت) توضیحاتی را درخصوص خدمات این کارت برای اعضایی صندوق اعتباری هنر ارائه کرد.

پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی آغاز شد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:"سازمان همکاری‌های شانگهای" می‌تواند الگویی برای توسعه همکاری‌های محیط زیستی در جهان باشد.

کیفیت هوای تهران با شاخص 89 در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

طبق دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان، ثبت‌نام دانش‌آموزان ساکن در محدوده مرزی مناطق آموزش و پرورش به ویژه کلانشهرها با درخواست اولیا و هماهنگی کارگروه های کیفیت بخشی آموزشی و ثبت‌نام مناطق همجوار برای رعایت حقوق والدین الزامی است.

تمام معلمانی که از تاریخ 1 خرداد 1403 به بعد حداقل یک‌سال از تایید نهایی مرحله اول رسیدگی به پرونده آنان گذشته و کارنامه رتبه‌بندی آنان دارای وضعیت‌: "عدم احراز رتبه / فاقد رتبه" است، مشمول ارزیابی مجدد شدند.

در پی درگذشت محدثه خاکپور، فوق تخصص نوزادان شهر قوچان و مطرح شدن ادعاهایی مبنی بر فوت وی بر اثر ابتلا به تب دنگی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی بر پیگیری همه جانبه این موضوع تاکید کرد.

مساجد جبرئیل، شریفیه، حسینی و مهدیه قصر طی ماه‌های آینده در مرکز تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

زائران ایرانی مدینه بعد پس از 5 روز حضور در شهر پیامبر (ص) و زیارت حرم شریف نبوی و جنت البقیع این شهر را ترک می‌کنند.