یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مذاکرات با وزارت حج و عمره عربستان درباره عمره مفرده انجاشدهو تفاهمات اولیه حاصل شده است.

نشست خبری شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات، ارتباطات و برق پایدار (کیتکس 2024) با حضور اصحاب رسانه در محل خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) برگزار شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با وجود قطعی حدود 40درصد از ظرفیت ورودی اینترنت بین‌الملل در خاک کشورهای همسایه، با تمهیدات این شرکت در توزیع ترافیک اینترنت بین‌الملل از سایر مسیرها، تنها کمتر از نیمی از این افت در شبکه ارتباطی کشور دیده می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران از استقرار ایستگاه‌های شارژ جهت خودروهای برقی در جنوب پایتخت خبر داد.

تعداد امضاهای "کمپین حامیان علیرضا زاکانی" در نخستین روز فعالیت خود به 130 هزار نفر رسید.

معاون امور اجتماعی بهزیستی شهر تهران درباره فرایند شناسایی و شناسنامه‌دار شدن کودکان کار و خیابانی توضیح داد.

مسئولان حیات وحش ایالات متحده برای نجات جغد خالدار که در خطر انقراض است، برنامه‌ای بحث‌برانگیز برای کشتن نزدیک به نیم‌میلیون جغد مهاجم پیشنهاد کرده‌اند.

بیست‌و‌پنجمین نشست کارشناسان مسئول در حوزه مرزبانی کشور‌های عضو همکاری شانگهای در چین و با حضور فرمانده مرزبانی انتظامی کشور برگزار شد.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این که تولید داخلی مکمل پاسخگوی نیاز کشور است؛ گفت: طی چند سال اخیر واردات مکمل به صفر رسیده است.

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در گزارشی به بررسی چالش‌ها و الزامات توسعه و پیاده‌سازی هوش مصنوعی مولد در کشور پرداخت.

2 نفر دیگر از عاملان درگیری مرگبار غرب تهران، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شدند.

شهردار تهران در دیدار با خانواده شهید آیت الله ابراهیم رئیسی ضمن ارائه پیشنهاد تبدیل منزل شهید جمهور به خانه موزه، از پیگیری این موضوع خبر داد.

رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان با اشاره به اینکه المپیاد فیزیک اول مرداد به میزبانی ایران برگزار می‌شود، گفت: به دلیل عدم تحقق بودجه مجبور به قرض گرفتن 3 میلیارد تومان شدیم.

رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا گفت: بر اساس رصدهای صورت گرفته، گزارشات مردمی و شکوائیه‌های قضائی واصله به پلیس فتا، کلاهبرداری با عنوان ارسال پیامک ریجستری گوشی تلفن همراه مشترکین در چند روز گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.

با حکم سردار احمدرضا رادان، سرهنگ رامین پاشایی رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا شد.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه مافیای دارو قابل انکار نیست، گفت: برخی سیستم‌های دولتی، صادرات دارو را محدود کرده‌اند و آن را مانع تأمین داخلی می‌دانند، در حالی که این موضوع باعث می‌شود بازار خود را در رقابت جهانی از دست بدهیم.