یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، تدابیر اندیشیده شده و همکاری زائران را دلیل کاهش 30 درصدی فوت زائران ایرانی نسبت به کشورهایی دانست که در همین سطح زائر داشتند.

میخواستیم در خیابان‌های جنوب تهران بچرخیم که ناگهان تصمیم گرفتیم از سوپرمارکت داخل خیابان مختاری سیگار بخریم اما...

رئیس نظام وظیفه عمومی فراجا از حذف وثیقه خروج از کشور مشمولان برای اربعین خبر داد و گفت: مشمولین غایب فقط با تعیین و مشخص کردن علت غیبت می‌توانند از کشور خارج شوند.

دادگاه حقوقی روابط بین‌الملل تهران رای به محکومیت 6 میلیارد و 785 میلیون دلاری دولت و مقامات آمریکایی به پرداخت خسارت مادی، معنوی و تنبیهی در حق خواهان پرونده کودکان پروانه‌ای صادر کرد.

با حضور سرپرست ریاست جمهوری و رئیس جمعیت هلال‌احمر، آیین الحاق 905 دستگاه خودرو و سایر تجهیزات امدادی به ناوگان هلال‌احمر برگزار شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از 108 هزار قلم تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش 5 میلیارد تومان خبر داد.

وزرای کشور ایران و عراق از آمادگی برای اربعین خبر دادند و اعلام کردند: تمهیدات لازم برای برگزاری اربعین سال 1403 اتخاذ شده است

جانشین ستاد اربعین استان تهران گفت: زائران اربعین برای برخورداری از مزایا در سامانه سماح ثبت‌نام کنند زیرا که هرگونه خدمات‌دهی به زائران اعم از ارز زیارتی، خدمات بیمه و تهیه بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس منوط به ثبت نام در سامانه سماح است.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دهمین اجلاس روسای سازمان‌های مرزبانی کشور‌های عضو همکاری شانگهای، بر لزوم مبارزه با افراط گرایی و تروریسم و همکاری مرزی برای تأمین امنیت مرزها توسط کشورهای عضو شانگهای تأکید کرد.

فرمانده انتظامی کشور از شناسایی و دستگیری اعضای شرکت‌های کاغذی خبر داد.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا از اجرای نرخ جدید جرایم رانندگی از روز شنبه 23 تیر ماه جاری خبر داد.

وزیر کشور با اشاره به تسهیل ورود و خروج زائران اربعین گفت: بسترهای لازم از طریق ارتباطات الکترونیکی برای افزایش سرعت در ارائه خدمات گذرنامه‌ای در مرزهای اربعینی کشور فراهم شده است.

نوبت دوم کنکور 1403 از صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه انسانی و ریاضی آغاز شد؛ در گروه علوم انسانی 66 درصد خانم و 34 درصد آقا و داوطلبان رشته ریاضی 35 درصد خانم و 65 درصد آقایان هستند.

طی روزهای اخیر اخبار و ادعاهایی در فضای مجازی منتشر شده است مبنی بر "اقامت‌فروشی به اتباع خارجی"؛ اما اصل این ماجرا چیست؟!

چند روزی است که بروز مواردی از تب دنگی در کشور، نگرانی‌های زیادی برای مردم و مسئولین وزارت بهداشت ایجاد کرده است؛ آگاهی از علائم این بیماری می‌تواند به شناسایی و درمان زودهنگام مبتلایان کمک کند.

سازمان ملی سنجش اعلام کرد: علی رغم احتمال اعلام تعطیلی سازمان‌ها و ادارات دولتی در برخی از مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به دلیل شدت گرما و آلودگی هوا در اثر گرد و غبار، کنکور امروز پنجشنبه 21 تیر و جمعه 22 تیر ماه برگزار می‌شود.