یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

بازگشت زائران حج تمتع به کشور که از اول تیرماه آغاز شده است، به مرز 75 درصد رسید.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از برخط شدن ارائه درخواست‌های بیمه تأمین اجتماعی اعضای این صندوق خبر داد.

دادستان تهران گفت: هیچ حکم قضایی در مورد پلمب دفتر ترکیش ایرلاین صادر نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: پرونده کرسنت در خصوص برخی افراد مفتوح است.

مرد جوانی که به اتهام قتل دوست خود بازداشت شده بود و با تناقض‌گویی‌های متعدد سعی در گمراهی تیم جنایی را داشت پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری قاچاقچی عتیقه که قصد فروش مجسمه باستانی 2000 ساله را داشت، خبر داد.

11 نفر از اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز با لایحه "مجوز فروش، واگذاری و انجام معامله ملک متعلق به شهرداری تهران" موافقت کردند.

جلسه مشترک کانون سردفتران و دفتریاران و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای ارائه توضیحات به ریاست قوه قضائیه درباره میزان افزایش تعرفه حق‌التحریر دفاتر اسناد رسمی برگزار شد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: طبق نظر شورای شهر تهران، شهردار تهران با قوت کار خود را ادامه خواهد داد و اکثریت شورا قدردان اقدامات و مسیر شهرداری است.

رئیس سازمان فضایی ایران در همایش باتری‌های لیتیومی گفت: طی هفته‌های آینده آماده پرتاب چند ماهواره خواهیم بود.

قوه قضاییه اعلام کرد: اخیرا در مورد 3 فعال توییتری به نام‌های صبا آذرپیک، یاشار سلطانی و وحید اشتری که حکم قطعی آن‌ها اجرا شده، نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشته شده است که موارد مطرح شده در آن درست نیست.

آیا ساختار قدیمی و تاریک نهادهای ثبتی از جمله دفاتر اسناد رسمی در ایران توان اجرای دقیق قانون "الزام به تنظیم سند رسمی در معاملات اموال غیرمنقول"را خواهند داشت؟ درحالیکه نهادهای ثبتی در برابر درخواست‌های سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات هم مقاومت دارند!

ویژه برنامه "زیر آسمان روضه" در بوستان "بهشت مادران" واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به مدت 3 روز از 19 تا 21 تیرماه 1403 برگزار می‌شود.

مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تفاهم‌نامه چندجانبه تکثیر و پرورش در اسارت و استحصال سم به منظور حفاظت از گونه‌های مارهای زهرآگین در کشور به امضا رسید.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بیش از 98 درصد برگه‌های امتحانات نهایی پایه دوازهم تصحیح شده است، گفت: امتحانات جبرانی شهریور به 15 مرداد موکول شد.

رییس پلیس فتا فراجا با اشاره به اقدامات گسترده در زمینه ارتقاء امنیت برگزاری کنکور سراسری سال 1403، از دستگیری 114 کلاهبردار فروشنده سؤالات کنکور خبر داد.