یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

با اجرای قرارداد شهرداری تهران با چین 2500 دستگاه اتوبوس 12 متری، 25000 دستگاه تاکسی سدان برقی، 2500 دستگاه تاکسی شاسی‌بلند (suv)، 10 هزار دستگاه ون و 150 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی وارد تهران می‌شود؛ حالا شهروندان تهرانی از این قرارداد می‌گویند...

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای پویش پاکبان حسینی با مشارکت داوطلبان مردمی در ایام عزاداری ماه محرم خبر داد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر از افزایش 83 درصدی مستمری بازنشستگان این صندوق خبر داد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به 15 میلیون تومان خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار 3 هزار میلیارد تومان در بودجه برای دستیاران، اختصاص یافت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 105 سارق حرفه‌ای خبر داد.

شهرداری تهران برای برقی‌سازی تاکسی‌های شهر تهران تاکنون 6 قرارداد و تفاهمنامه بزرگ را به امضا رسانده است از جمله قرارداد تأمین 27500 دستگاه تاکسی سواری برقی و 10000 تاکسی ون برقی با کشور چین به امضا رسیده است.

موشک آریان 6 ساخت آژانس فضایی اروپا به همراه چندین کیوبست به فضا پرتاب شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قرارداد شهرداری تهران با چین در حوزه حمل و نقل عمومی گفت: نکته‌ای که باعث تعجب بسیار بالاست این است که یک عده آرامش و آسایش مردم را هدف قرار داده‌اند.

دبیر ستاد ملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: با توجه به تشدید گرمای هوا پیش‌بینی می‌شود که امسال نسبت به سال گذشته، گرد و غبار بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه در تعیین اولویت‌های انتخاب رشته دانش‌آموزان فقط نمرات دخیل است، گفت: ثبت‌نام در مدارس غیردولتی بدون اولویت‌بندی انتخاب رشته است.

معاون اداره کل امور فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: عناوین "ضدآب" یا "ضدتعریق" در ضدآفتاب‌ها تبلیغاتی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 2 هزارحلقه لوله و شلنگ خارجی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 4 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

حکم متهمان پرونده سرقت مسلحانه در بزرگراه صدر از سوی دادگاه صادر و متهمان ردیف اول و دوم پرونده به اعدام محکوم شدند.

چند روزی است که بروز مواردی از تب دنگی در کشور، نگرانی‌های زیادی برای مردم و مسئولین وزارت بهداشت ایجاد کرده است؛ آگاهی از علائم این بیماری می‌تواند به شناسایی و درمان زودهنگام مبتلایان کمک کند.

اردوی طلایه‌داران ویژه دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در فصل تابستان برگزار می‌شود.

هوای تهران با شاخص 101 در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد.