چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: طبق بند 3 ماده 11 آیین‌نامه اجرایی مشاغل سخت و زیان‌آور مصوب 26/12/1385، شغل خبرنگاری (خبرنگاران مشمول قانون کار) در زمره "مشاغل سخت و زیان‌آور" قرار دارد.

جانشین رئیس پلیس راهور از فعالیت بیش از 200 بانوی فرهنگ‌یار ترافیک در کشور خبر داد و گفت: رانندگی بانوان نسبت به آقایان ایمن‌تر است‌.

معاون سازمان سنجش وضعیت احتساب سوابق تحصیلی در کنکور را اعلام کرد و گفت: اگر سوابق تحصیلی آماده نشد، "نمره کنکور" جایگزین می شود!

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به مرگ‌ومیر سالانه حدود 60 هزار نفر بر اثر مصرف دخانیات در کشور گفت: تقریبا 6 هزار نفر از آنها افرادی هستند که بر اثر مواجهه با دود حاصل از مصرف دیگران جان خود را از دست می‌دهند.

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق شد تا با تولید "آسفالت هوشمند" ضمن ارتقای کیفیت جاده‌ها، به کاهش سطح تصادفات کمک کند.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: تست گرم بخش میانی خط 6 مترو تهران انجام شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: این وزارتخانه پیگیر اجرای محدودیت‌های کرونایی نیست و صرفا بر تزریق واکسن کرونا و استفاده از ماسک تاکید دارد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای سومین مرحله از طرح پویش مردمی کودکان سایبری توسط پلیس فتا پایتخت هم راستا با پلیس فتا کشور خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

رئیس شورای شهر تهران محورهای برنامه چهارم توسعه شهر تهران را اعلام کرد.

مدیر یک مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: یک واحد و تیم فناور این مرکز با استفاده از اینترنت اشیا، دستگاه تشخیص عیوب کاشی و سرامیک را ساخته است. پیش از این تشخیص عیوب کاشی و سرامیک به صورت چشمی انجام می‌شده است.

عضو هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی با اشاره به تحقق 4000 میلیارد تومان از 15000 میلیارد تومان تسهیلات وعده داده‌شده به صنعت داروسازی کشور، نسبت به بروز کمبودهای دارویی در بهمن و اسفندماه سال جاری هشدار داد.

آزمون جامع پایانی ویژه افراد مجاز، نیمه دوم بهمن ماه 1401 و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه با بیان اینکه عملکرد پلیس در سه ماه گذشته مطلوب بوده است، گفت: با تمام وجود و ظرفیت در کنار فرمانده جدید انتظامی هستیم و از او حمایت می‌کنیم.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در واکنش به برگزار نشدن آزمون وکالت ویژه 1401 گفت: کانون وکلا به قانون احترام نمی‌گذارد؛ این افرادی که باید مدافع قانون باشند و به برکت قانون، نان درمی‌آورند، متاسفانه خودشان به قانون احترام نمی‌گذارند.

"پژوهشگاه رویان" یکی از مراکز و قطب‌های علمی شاخص ایران است که دستاوردهای آن همیشه باعث افتخار کشور بوده؛ این پژوهشگاه مقصد بسیار مناسبی برای نخبگان دانشجویان کشورمان است تا از نزدیک در جریان نحوه تبدیل آن به یکی از قطب‌های علمی شاخص کشور قرار گیرند.