چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

یک استاد دانشگاه گفت: دور نیست قیام دانشگاهی تبدیل به یک قیام همه‌گیر اجتماعی شود چراکه دفاع و حمایت همه‌جانبه دولت آمریکا از کودک کشی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی آبرویی برای سرمایه‌های اجتماعی و سیاسی آمریکا باقی نگذاشته است.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1403 گفت: به محض تایید شورای نگهبان، مصوبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیز از ابتدای سال جاری لازم الاجرا خواهد بود.

نمایندگان در جلسه امروز با اکثریت آرا طرح شفافیت قوای سه‌گانه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

سخنگوی سپاه گفت: در عملیات تنبیهی وعده صادق 10 کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشور‌های مطرح رقم خورد.

نمایندگان مجلس امروز پیش از آغاز جلسه علنی درباره بررسی جداول بودجه 1403 جلسه غیرعلنی داشتند.

با گذشت دو هفته از عملیات طوفانی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، قیمت ارز که در شب عملیات از مرز 70 هزار تومان هم گذشته بود، امروز در حال کاهش به کانال 50 هزار تومان است تا نشان دهد، قدرت نظامی پشتوانه اساسی برای ثبات و آرامش در اقتصاد است.

اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین عصر امروز مقابل سردر دانشگاه تهران برگزار شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به‌صورت ویژه در دستورکار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

رئیس جمهور در پیامی پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2024 در تایلند را تبریک گفت.

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال 1403 که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود.

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: این موج بیداری که امروز در دانشگاه‌های آمریکا شاهد آن هستیم، ارمغان خیزش افکار عمومی ضد جنایت‌های صهیونیسم است.