سه‌شنبه 3 مهر 1403

تشدید بحران شیوع کرونا در هند / جهش قابل توجه تعداد فوتی ها

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تشدید بحران شیوع کرونا در هند / جهش قابل توجه تعداد فوتی ها

همزمان با تشدید بحران شیوع کروناویروس در هند و محدود شدن ارائه خدمات درمانی، بیماران مبتلا به بیماری کووید -19 در پیاده روها جان خود را از دست می دهند.

به گزارش ایسنا، مبتلایان به بیماری کووید - 19 در پیاده روهای مقابل یکی از بزرگترین بیمارستانهای دهلی، پایتخت هند در حالی جان خود را از دست می دهند که پزشکان با کمبود شدید ذخایر اکسیژن در بحبوحه موج دوم بیماری در این کشور مواجه هستند.

اسکای نیوز نوشت: در حال حاضر شیوع بیماری کووید -19 در هند با بیشترین سرعت در حال گسترش است و آمار روزانه مبتلایان در این کشور در بالاترین رقم است.

بخش اورژانس یکی از بیمارستانهای دهلی مملوء از بیماران بدحال و رو به فوت و همینطور جسد است. کارکنان بیمارستان به سرعت جسد بیماران کروناویروس را که پیش از معاینه توسط پزشک جان خود را از دست داده اند از محوطه بیمارستان خارج می کنند.

آمارهای منتشر شده توسط مقامات دولتی هند نشان می دهد که موارد جدید ابتلا به بیماری کووید -19 طی 24 ساعت 346 هزار و 786 نفر بوده و آمار فوتی ها نیز جهش قابل توجهی داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، آمار فوتیهای کروناویروس در هند با 2624 مورد افزایش در مجموع به رقم بیش از 189 هزار و 540 نفر رسیده است.

انتهای پیام