یک‌شنبه 1 مهر 1403

تصادف زنجیره ای در این آزادراه ترافیک سنگین ایجاد کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تصادف زنجیره ای در این آزادراه ترافیک سنگین ایجاد کرد

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تصادف زنجیره ای چهار خودرو در آزادراه تهران - پردیس خبر داد و گفت: ترافیک در این محور سنگین است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرهنگ ایرج کهریزی از وقوع تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو در آزادراه تهران - پردیس خبر داد و افزود: این تصادف سبب ایجاد ترافیک سنگین در ورودی‌های پایتخت شده است و تخلیه بار ترافیکی اتوبان تهران - پردیس به جاده قدیم باعث به وجود آمدن ترافیک سنگین در جاده قدیم جاجرود نیز شده است.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی شرق استان تهران نیز گفت: تردد در دیگر محورهای شرق استان تهران عادی و روان است، البته در برخی مقاطع محور فیروزکوه مانند گیلاوند و مهرآباد به صورت مقطعی شاهد ترافیک سنگین هستیم.

خبر مرتبط افزایش تعداد مصدومان حادثه ریزش معدن کرمان

اقتصادنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: در ریزش معدن زغال سنگ آبنیل در روستای بی بی حیات در شهرستان کرمان، یک نفر کشته شد و 5 نفر مصدوم شدند.

خبر مرتبط اظهار نظر جدید علم‌الهدی درباره علت حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: کارشناسان عوامل مختلف سقوط بالگرد رییس جمهور شهید را پیگیری و بررسی کردند و تا کنون هیچ عاملی برای سقوط شناسایی نشده است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تصادف زنجیره ای در این آزادراه ترافیک سنگین ایجاد کرد 2
تصادف زنجیره ای در این آزادراه ترافیک سنگین ایجاد کرد 3