شنبه 15 اردیبهشت 1403

تظاهرات علیه بی‌بی در 55 نقطه فلسطین اشغالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تظاهرات علیه بی‌بی در 55 نقطه فلسطین اشغالی

اقتصادنیوز: برخی رسانه‌های اسرائیل امروز (شنبه) از برگزاری تظاهرات سراسری در فلسطین اشغالی علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» امروز از برگزاری تظاهرات سراسری در فلسطین اشغالی خبر داد.

این روزنامه نوشت که شنبه شب (امشب) در 55 نقطه در سراسر فلسطین اشغالی تظاهراتی برگزار و طی آن تظاهرات‌کنندگان خواستار تعیین زمان برگزاری انتخابات خواهند شد.

خبر مرتبط اردن خواستار توقف تنش‌ها میان ایران و اسرائیل شد / ایمن الصفدی: تنش‌ها در منطقه فقط به سود نتانیاهوست

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اردن با اشاره به اینکه تنش‌های اخیر منطقه تنها به سود نتانیاهو است، خاطرنشان کرد امان از مدت‌ها پیش هشدار داده بود که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تمایل دارد آمریکا را وارد مقابله با ایران کند.

همزمان با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم تحقق اهداف رژیم صهیونیستی در این جنگ، اراضی اشغالی همواره شاهد تجمعات اعتراضی بوده است و معترضات خواستار آتش بس و استرداد اسرا هستند.

خبر مرتبط مشاجره لفظی شدید میان نتانیاهو و بربوک در تل‌آویو

اقتصادنیوز: تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشاجره لفظی شدیدی میان بنیامین نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (15مهر) با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش این رژیم بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

خبر مرتبط لیبرمن: نتانیاهو در آستانه انحلال کابینه بر اساس توافق با سعودی‌ها است

لیبرمن گفت: همانطور که دقیقا یک ماه پیش در کنست (پارلمان اسرائیل) اعلام کرده، نتانیاهو در آستانه انحلال کابینه بر اساس توافق با سعودی‌ها است.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند. این امر باعث اعتراض گسترده خانواده های این اسرا در سرزمین های اشغالی شده است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، بنیامین نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می کند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تظاهرات علیه بی‌بی در 55 نقطه فلسطین اشغالی 2
تظاهرات علیه بی‌بی در 55 نقطه فلسطین اشغالی 3
تظاهرات علیه بی‌بی در 55 نقطه فلسطین اشغالی 4