یک‌شنبه 15 مهر 1403

تعدادی از دانشجویان دکتری دانشگاه تربیت مدرس اسکان داده می‌شوند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تعدادی از دانشجویان دکتری دانشگاه تربیت مدرس اسکان داده می‌شوند

تهران - ایرنا - معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: اسکان تعداد محدودی از دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه در سراها فراهم شده و اولویت با دانشجویانی است که در نیمسال تحصیلی جاری واحد عملی دارند.

مسعود رضائی روز یکشنبه با اشاره به تصمیم ستاد کرونا دانشگاه در خصوص بازگشایی سراهای دانشجویی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر، سراهای دانشجویی آمادگی پذیرش تمامی دانشجویان را ندارند؛ پیرو تصمیم هیات رییسه دانشگاه، پذیرش دانشجویان به صورت حداقلی و مطابق با پروتکل‌های بهداشتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در دستور کار خود قرار داد.

وی گفت: در گام نخست، شرایط اسکان تعداد محدودی از دانشجویان مقطع دکتری در این سراها فراهم شده و اولویت با آن دسته از دانشجویان مقطع دکتری است که در نیمسال تحصیلی جاری واحد عملی داشته و این واحدها را از 17 خرداد تا حداکثر 5 تیرماه 99 به پایان خواهند رساند.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس توضیح داد: به منظور همراهی با آن دسته از دانشجویان مقطع دکتری که در مراحل تکمیل نهایی رساله خود هستند و حداکثر نیاز به حضور یک ماهه در دانشگاه دارند، ظرفیت محدودی از سراهای دانشجویی به آنان اختصاص خواهد یافت.

رضایی که با پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه گفت و گو می‌کرد، فرآیند بازگشت این دسته از دانشجویان را منوط به تکمیل کاربرگ خودارزیابی سلامت از سوی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه دانست و گفت: لازم است تمامی این دانشجویان پس از پایان فعالیت‌های آزمایشگاهی یا دوره‌های عملی، بلافاصله خوابگاه را تخلیه کرده و به محل سکونت خود بازگردند.

وی ضمن اعلام همراهی با دانشجویان به مراقبت‌های بهداشتی و فردی آنان تاکید کرد و در عین حال نظارت بر سلامت دانشجویان در دوره آموزش واحدهای عملی و فعالیت‌های پژوهشی را بر عهده کمیته ایمنی دانشکده‌ها دانست.

رضائی خاطرنشان کرد: پس از پایان برنامه کلاس‌های عملی و پژوهشی دانشجویان دکتری، این معاونت دوباره وضعیت اسکان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در سراهای دانشجویی را برای شرکت در کلاس‌های عملی و انجام فعالیت‌های پژوهشی ارزیابی و اعلام خواهد کرد.

*س_برچسب‌ها_س*