یک‌شنبه 15 مهر 1403

تقویت مشاغل خرد موجب شکوفایی و رونق اقتصادی می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تقویت مشاغل خرد موجب شکوفایی و رونق اقتصادی می‌شود

ایرنا - کرمان - به گفته عضو هیات مدیره بانک قرضه الحسنه مهر ایران کمک به مشاغل خرد موجب شکوفایی و تقویت اقتصادی می شود و بانک‌های قرض‌الحسنه می‌توانند به‌خوبی از این بخش حمایت کنند، زیرا فعالان اینگونه مشاغل نمی‌توانند از تسهیلاتی با سود بالا برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

حسن تلیکانی روز یکشنبه در حاشیه آیین افتتاحیه شعبه بانک قرضه الحسنه مهر ایران در شهرستان بم به خبرنگار ایرنا گفت: این بانک مصداق عینی و ملموس بانکداری اسلامی بوده و می طلبد تا تمامی افراد جامعه از توسعه آن حمایت کنند.

وی با اشاره به تاکید دین مبین اسلام بر موضوع قرض الحسنه و حفظ کرامت انسانی در چارچوب آن اظهار داشت: منابع قرض الحسنه بانک به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به نیازمندان واقعی جامعه اختصاص یافته و خوشبختانه تاکنون بانک در مسیر صحیحی گام برداشته است.

تلیکانی تصریح کرد: با افتتاح حساب در بانک مهر ایران، می‌توانید از تسهیلات قرض‌الحسنه این بانک بهره‌مند شوید. این تسهیلات در دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله تسهیلات ازدواج، تسهیلات حمایتی، اعتبار در حساب جاری، کالا کارت، طرح مهر آتیه نوین و.. است

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران ادامه داد: در طول سال‌های گذشته به‌طور مستمر با افزایش تعداد مشتریان بانک روبرو بوده‌ایم و پیش از این اکثریت مردم نمی‌دانستند برای تأمین مالی خرد به کدام بانک مراجعه کنند، اما امروزه اغلب مردم می‌دانند برای تأمین نیاز خود و دریافت تسهیلات خرد باید به بانک‌های قرض‌الحسنه مراجعه کنند.

تلیکانی تصریح کرد: با افتتاح حساب در بانک مهر ایران، مردم می‌توانید از تسهیلات قرض‌الحسنه این بانک بهره‌مند شوند و این تسهیلات در دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله تسهیلات ازدواج، تسهیلات حمایتی، اعتبار در حساب جاری، کالا کارت و طرح مهر آتیه نوین است

وی توضیح داد: سرویس اینترنت بانک مهر ایران یکی دیگر از خدمات نوین بانکداری است که با هدف ارائه سرویس‌های بانکی در دسترس، سریع و کم هزینه روی بستری امن راه‌اندازی شده است.

تلیکانی ادامه داد: خدمات قابل ارائه در سامانه اینترنت بانک مانند دریافت صورتحساب و گزارش گردش حساب‌ها، مشاهده فهرست حساب‌ها و موجودی آنها، انتقال وجه بین حساب‌های مشتری، مدیریت حساب جاری و دسته چک، مدیریت تسهیلات (آگاهی از آخرین وضعیت اقساط، مدت تاخیر هر قسط و جریمه تاخیر)، مدیریت کارت (انتقال وجه، مسدود نمودن کارت) و پرداخت قبوض است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران 540 شعبه در کشور دارد و اولین شعبه خود را در خیابان امام خمینی شهرستان بم افتتاح کرد

*س_برچسب‌ها_س*