یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تماشاخانه ایرانشهر

تماشاخانه ایرانشهر

خبرگزاری تسنیم

در آستانه دومین هفته اجرای نمایش «ما هم مردمی بودیم» به کارگردانی احسان ملکی و تهیه کنندگی امیرمسعود هیدارن، از پوستر این نمایش رونمایی شد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

اکبر عبدی، زنگ افتتاح نمایش «از نظر سیاسی بی‌ضرر» را نواخت و این نمایش با حضور این بازیگر پیشکسوت، اجرای خود را آغاز کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی گروه، بهاره کیان‌افشار بعد از مدت‌ها دوری از صحنه نمایش، با نمایش «ژیلت» به نویسندگی عباس عبدالله‌زاده، دراماتورژی خسرو نقیبی و کارگردانی حسن جودکی به تئاتر برمی‌گردد. وی در این نمایش حضور فیزیکی ندارد و فقط صدای یکی از کاراکتر‌های این نمایش را که یک دستگاه هوش‌مند است، بازی می‌کند. بازیگران نمایش «ژیلت» به ترتیب حروف الفبا...

وب‌گاه خبر آنلاین

در آیین گشایش چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برگزیدگان چهار بخش «رادیو تئاتر»، «نمایش‌های تلویزیونی»، «نمایشنامه نویسی» و «پژوهش»، معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم افتتاحیه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روز یکشنبه یکم بهمن ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایران‌شهر در حال برگزاری است و قرار است تعدادی از برگزیدگان این رویداد در بخش های رادیو تئاتر، پژوهش، نمایشنامه نویسی معرفی می شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

افتتاحیه چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری مهدی حامدسقایان از 27 دی کار خود را آغاز کرده است. در بخش صحنه‌ای این دوره از جشنواره، تالار وحدت، مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه ایران‌شهر، تئاتر مولوی، تالار حافظ، تالار سنگلج، تالار هنر و مجموعه تئاتر محراب میزبانی آثار را بر عهده دارند. دوشنبه دوم بهمن در دومین روز از برگزار این رویداد مهم تئاتری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نامزد‌های شاخه‌های افکت زنده، صدابردار، بازیگر زن، بازیگر مرد، نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و تهیه‌کننده بخش مسابقه رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر، معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز و همزمان با افتتاح رسمی چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر، 10 نمایش در سالن‌های مختلف به روی صحنه می‌روند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز و همزمان با افتتاح رسمی چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر، 10 نمایش در سالن‌های مختلف به روی صحنه می‌روند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با حکم مهدی حامدسقایان هیئت داوری بخش هویت ملی و بخش ویژه غزه به سه کارگردان و درام نویس کشور؛ محمود فرهنگ، اعظم بروجردی و ابوالفضل همراه سپرده شد. محمود فرهنگ نویسنده، کارگردان، بازیگر و منتقد تئاتر که آثار متعدد صحنه‌ای و خیابانی را کارگردانی کرده و داوری جشنواره‌های متعدد را در پیشینه کاری خود دارد در کنار اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان تئاتر...

خبرگزاری تسنیم

محمود فرهنگ، اعظم بروجردی و ابوالفضل همراه به‌عنوان داوران بخش هویت ملی و بخش ویژه غزه در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه‌ای مهدی حامدسقایان دبیر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر لحظاتی پیش با تلاوت آیانی از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر آغاز شد. در این نشست قرار است دبیر جشنواره درباره بخش‌های مختلف دوره چهل و دوم به ارایه توضیحات و نقطه‌نظرات خود بپردازد. در ابتدای این نشست پوستر اصلی جشنواره با طراحی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش‌های «توافق‌نامه»، «خانمِ آقای جرج کلونی» و «همکارها» که از اواخر آذرماه اجراهای خود را در تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، تمدید و 2 اجرایی شدند.

خبرگزاری تسنیم

داوران بخش صحنه‌ای پانزدهمین جشنواره سراسری دانشجویی پودس معرفی شدند.