شنبه 14 مهر 1403

تمجید سلبریتی‌ها از فیلم ضداسلامی، دهن کجی به ملت ایران است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تمجید سلبریتی‌ها از فیلم ضداسلامی، دهن کجی به ملت ایران است

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس ضمن محکومیت فیلم ضدایرانی عنکبوت مقدس، خواستار افشای چهره سلبریتی‌هایی شد که با امکانات جمهوری اسلامی رشد کرده و اکنون به ارزش‌های ملت دهن کجی می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمدصالحی در گفتگو با صاحب نیوز فیلم ضداسلامی عنکبوت مقدس که با وجود نواقص متعدد فنی به دلایل سیاسی و به جهت داشتن محتوای ضداسلامی برنده جایزه بین المللی جشنواره فیلم کن شد، را محکوم کرد.

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امام رضا - علیه السلام - و ارزش‌ها و مقدسات اسلامی خطوط قرمز کشور و ملت ایران هست و هرگونه تخطی از این خطوط قرمز باید با برخورد سخت مواجه شود.

وی ضمن توجه دادن دغدغه مندان دینی به اهمیت هنر و تأکید بر لزوم بهره بردن از این ابزار برای نشان دادن زیبایی‌های دین مبین اسلام، استفاده از ابزار هنر برای القای مطالب شیطانی را امری ناپسند دانست و خواستار برخورد اهالی سینما با آن شد.

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس حمایت عده‌ای از سلبریتی‌ها از این فیلم ضداسلامی را نشان دهنده بی اهمیت بودن ارزش های دینی و اسلامی و همچنین بی اهمیت بودن خطوط قرمز مردم برای این عده دانست و خواستار افشای چهره این افراد شد.

محمدصالحی گفت: نباید شرایط به شکلی فراهم باشد که عده‌ای با امکانات جمهوری اسلامی بالا بروند و بزرگ شوند و بعد به تخریب اسلام و کشور اقدام کنند

انتهای پیام /