یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تمدید ثبت‌نام تسهیلات حمایتی ناشران

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تمدید ثبت‌نام تسهیلات حمایتی ناشران

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات حمایتی کم‌بهره به ناشران خصوصی تا 28 آذرماه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی گفت: نظر به تشکیل نخستین جلسه کارگروه اعطای تسهیلات حمایتی بخش فرهنگ (ویژه ناشران) و با عنایت به فراخوان قبلی، تصمیم گرفته شد زمان ثبتنام در سامانه برای آخرین‌بار جهت بهره‌مندی هر چه بیشتر ناشران تمدید شود.

او ادامه داد: با توجه به تعطیلیهای اخیر برای قطع زنجیره کرونا، مدت ثبت‌نام وام کم‌بهره تا تاریخ 28 آذرماه سال جاری تمدید شد.

بنا بر اعلام، ناشران متقاضی دریافت این تسهیلات و یا ناشرانی که ثبت‌نام آن‌ها به طور ناقص انجام شده است میتوانند با مراجعه به سامانه تحفه به آدرس الکترونیک https://tohfeh.farhang.gov.ir/ نسبت به ثبت‌نام و یا تکمیل مدارک اقدام کنند.

همچنین سقف این تسهیلات کمبهره تا سقف یک میلیارد ریال است که در این مرحله صرفا برای ناشران بخش خصوصی سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

این آخرین فرصت برای دریافت تسهیلات کمبهره است و به درخواست‌های واصله پس از این تاریخ به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام