چهارشنبه 13 تیر 1403

وعده وزیر ورزش به المپیکی‌ها: پاداش پاریس بهتر از توکیو می‌شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
وعده وزیر ورزش به المپیکی‌ها: پاداش پاریس بهتر از توکیو می‌شود

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش با حضور در اردوی تیم های ملی کشتی از بهبود وضعیت پاداش ورزشکاران اعزامی به بازی‌های المپیک پاریس نسبت به دوره قبل این بازی‌ها خبر داد.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در جمع کشتی‌گیران المپیکی گفت: وظیفه ما حمایت کامل از شماست و شما هم باید برای کسب موفقیت همه تلاش خود را به کار بگیرید.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم‌های ملی کشتی گفت: خیلی خوشحالم فرصتی دست داد خدمت شما برسم. از تمام مجموعه کشتی و کادر فنی و کسانی که پشت صحنه دارند کار می‌کنند، تشکر می‌کنم و آرزوی سلامتی دارم. همه جامعه ورزش به اهمیت رشته کشتی واقف هستند. 30 درصد سهمیه‌های المپیک پاریس در کاروان ایران متعلق به کشتی است و جایگاه کشتی بسیار برای ما ارزشمند است.

وی گفت: بنده به عنوان خدمت‌گذار جامعه ورزش، آمدم تا بار را از روی دوش شما بردارم و بگویم شما تلاش خود را کنید و توقعات نامطلوب را از خود دور کنید. شما تلاش خود را کنید و مردم تلاش شما را می‌بینند. در سایه تلاش قطعاً موفقیت رقم خواهد خورد.

وزیر ورزش و جوانان تأکید گرد: گرفتن مدال طلا کار آسانی نیست و رقبای بسیار خوبی وجود دارند و امیدوارم تمرکز اصلی خود را روی مسائل فنی بگذارید. شما بهترین‌های کشتی در دنیا هستید اما ورزش یک سر برد و یک سر باخت دارد و باید همه تلاش خود را کنند دل‌تان را به خدا بدهید و خداوند هم به شما برکت می‌دهد. به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنید و اصل توجه شما باید روی کار خودتان باشد.