یک‌شنبه 15 مهر 1403

تمرین استقلال با تست تب‌سنجی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تمرین استقلال با تست تب‌سنجی

تهران ایرنا - تمرین امروز (یکشنبه) استقلال در شرایطی برگزار شد که پیش از شروع تمرین تمامی بازیکنان استقلال هنگام ورود به زمین مورد معاینه و تب سنجی قرار گرفتند.

«فرهاد مجیدی» پیش از شروع تمرین آبی‌پوشان که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت و برنامه‌های تمرینی را برای آن‌ها شرح داد.

بازیکنان استقلال زیر نظر «علی ربانی» بدن‌هایشان را گرم کرده و آماده تمرین شدند و سپس زیر نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند.

شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد و خود را به فرهاد مجیدی معرفی کرد. با این‌حال این بازیکن اجازه تمرین پیدا نکرد و محل تمرین آبی‌ها را ترک کرد.

دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در این باره گفت: نتیجه تست PCR دیاباته هنوز اعلام نشده و به همین دلیل اجازه تمرین به این بازیکن داده نشد و به امید خدا فردا بعد از اعلام نتیجه نهایی این تست، دیاباته در تمرینات شرکت می‌کند.

بخش بعدی تمرین امروز آبی‌ها را پاسکاری ترکیبی به صورت گروهی تشکیل داد که بازیکنان به صورت پنج برابر 2 قرار گرفتند و به صورت تک ضرب و دو ضرب این بخش از تمرین را برگزار کردند.

بخش پایانی تمرین به بازی فوتبال اختصاص داشت.

تمامی بازیکنان استقلال هنگام ورود به زمین مورد معاینه و تب سنجی قرار گرفتند و پس از ضدعفونی دست‌ها و کف کفش‌ها، شرح حال وضعیت آن‌ها ثبت شد.

فرشید اسماعیلی در تمرینات گروهی شرکت نکرد و به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت.

دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر بهزاد غلامپور به تمرین پرداختند.

*س_برچسب‌ها_س*
تمرین استقلال با تست تب‌سنجی 2
تمرین استقلال با تست تب‌سنجی 3