دوشنبه 23 مهر 1403

تمرین تیم فوتبال 90 ارومیه اواخر هفته آینده آغاز می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تمرین تیم فوتبال 90 ارومیه اواخر هفته آینده آغاز می‌شود

ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: تمرین این تیم برای حضور در ادامه لیگ یک کشور، اواخر هفته آینده آغاز خواهدشد.

وحید بیاتلو روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرایط شروع تمرینات و نحوه آماده‌سازی بعد از جلسه‌ای که با مدیرعامل برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

وی اضافه کرد: با تصمیم ستاد ملی کرونا و سازمان لیگ، باید طی 20 روز آینده برای رسیدن به شرایط مطلوب تمرین کنیم.

وی ادامه داد: برای سلامتی بازیکنان و احتمال ابتلا به این بیماری، با آغاز دوباره لیگ مخالف بودم با این حال بعد از تصمیم سازمان لیگ و ستاد ملی کرونا، باید برای ادامه لیگ آماده شویم.

بیاتلو افزود: تعطیلی تمرینات و بازی‌ها اتفاقی است که برای همه تیم‌ها رخ داده و تا قبل از آغاز لیگ، نمی‌توان بر تاثیر مثبت یا منفی کرونا نظر داد.

سرمربی تیم 90 ارومیه بیان کرد: در ادامه لیگ، تیمی شانس صعود بیشتری به لیگ برتر خواهدداشت که بتواند علاوه بر آماده‌سازی امکانات مناسب برای بازیکنان، آنها را از لحاظ روحی و روانی نیز بهبود ببخشد.

بیاتلو گفت: برای صعود به لیگ برتر، از مسوولان تقاضای کمک داریم و با حمایت آنها یک گام به مهم‌ترین اتفاق فوتبالی این شهر نزدیک خواهیم‌شد.

بیاتلو افزود: هیچ‌گونه پیش‌بینی از شرایط تیم تا زمان آغاز اولین تمرین گروهی ندارم و تمرینات انفرادی تنها برای حفظ آمادگی بازیکنان است.

وی در مورد فصل آینده گفت: قرارداد من، در پایان این فصل به پایان می‌رسد و با توجه به علاقه‌ای که به هواداران و شهر ارومیه دارم بعد از پیشنهاد و گفت و گو با مدیرعامل باشگاه برای فصل آینده برنامه‌ریزی خواهیم‌کرد.

تیم فوتبال 90 ارومیه هم‌اکنون با 11 برد، 11 مساوی و 4 شکست و با 44 امتیاز در رده پنجم لیگ دسته اول قراردارد.

نماینده ارومیه برای صعود به لیگ برتر با تیم‌های مس رفسنجان، مس کرمان، خوشه طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، بادران تهران و گل ریحان البرز رقابت دارد.

*س_برچسب‌ها_س*