دوشنبه 16 مهر 1403

تنها راه برون رفت کشور از مشکلات، نوسازی نظام حکمرانی است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
تنها راه برون رفت کشور از مشکلات، نوسازی نظام حکمرانی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو، نوسازی نظام حکمرانی همراه با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری به عنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج ستون فقرات دفاع از انقلاب اسلامی است که در هر برهه‌ای ثابت کرده طوفان حوادث و دشمنی‌ها این کوه مستحکم را ذره‌ای تکان نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه 6 آذر) در جلسه علنی مجلس در نطق پیش از دستور گفت: در ابتدا به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال که با نمایش اتحاد، غیرت و عشق خود به ایران عزیز چشم ملت ایران را روشن کردند تبریک و خداقوت می گویم و برای آنها در ادامه بازی‌ها آرزوی موفقیت دارم و امید دارم مردم ایران با لطف خدا، هملت و تلاش بازیکنان تیم ملی برای اولین بار صعود به مرحله بعدی را جشن بگیرند.

قالیباف با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بیان کرد: همچنین سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) را به بسیجیان سراسر کشور تبریک می گویم. بسیج ستون فقرات دفاع از انقلاب اسلامی است و این لشکر مخلص خدا در هر برهه‌ای ثابت کرده طوفان حوادث و دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی، کوه مستحکم بسیج را ذره‌ای از جای خود تکان نمی‌دهد.

در حال تکمیل...