چهارشنبه 4 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (رصتا) در حالی از روز گذشته شروع به کار کرد که یک اتفاق همه توجهات را به خودش جلب می‌کند؛ ستاد هوش مصنوعی صدا و سیما افتتاح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه مورخ 27 شهریور ماه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه یکم مهرماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است. محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است. همچنین از روز جمعه 30 شهریور از ساعت 12 ظهر از آزادراه تهران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثابتی نماینده مردم تهران در کنفرانس خبری روز گذشته گفت: آمریکایی ها ثابت کردند نمیخواهند با ما برادر باشند عشق میان ایران و آمریکا یک طرفه است ثابتی نماینده مردم تهران در کنفرانس خبری روز گذشته گفت: آمریکایی ها ثابت کردند نمیخواهند با ما برادر باشند عشق میان ایران و آمریکا یک طرفه است به گزارش عرشه آنلاین امیرحسین ثابتی نماینده مردم تهران: اقای پزشکیان روز گذشته در کنفرانس خبری گفتند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدرضا فرجی تهرانی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران در آستانه بازگشایی مدارس گفت: «اختلاف طبقاتی در جامعه مشهود است و برخی از اقشار کم‌درآمد جامعه دیگر قدرت خرید لوازم‌التحریر با کیفیت را برای فرزند خود ندارند.»

وب‌گاه الف

وزیر صمت ضمن اشاره به آخرین وضعیت رجستری گوشی‌های آیفون و اینکه در حال حاضر مستندی در این ارتباط نداریم، اما پیگیر این موضوع هستیم، درباره بخشنامه واردات خودروهای کارکرده و اینکه نیازمند اصلاحاتی است، توضیح داد: با بخشنامه موجود ممکن است پول مردم از بین برود، بنابراین به دنبال یک بخشنامه درست هستیم.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» را منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

عملکرد بخش ریلی کشور در پنج ماهه ابتدایی امسال از افزایش 47 درصدی ترانزیت ریلی نسبت به مدت زمانی مشابه سال گذشته حکایت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار تهران هم همگام با نوسانات درهم تغییر فاز داد. این اسکناس آمریکایی که در آغاز معاملات با 59 هزار و 100 تومان بازگشایی کرده بود، در ادامه روز با نوسان درهم تا 59 هزار و 300 تومان بالا رفت.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان امور دانشجویان خواستار تشکیل شوراهای دانشجویی در دانشگاه ها شد و گفت: این شوراها می توانند کمک حال معاونان دانشجویی باشند.

خبرگزاری تسنیم

یوگویلی مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشکده زبان های خارجی دانشگاه پکن از جمله چینی‌های علاقه‌مند به شعر و ادبیات فارسی است که شعرهای خود را به زبان فارسی می‌گوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

با این افتضاح میزبانی و آبروریزی بزرگ در امر میزبانی استقلالی‌ها از الغرافه قطر میزبانی از النصر عربستان محال به نظر می‌رسد

وب‌گاه فرارو

«من شهرداری نیستم که اینجا برایم شعر بخوانید و مرا تهدید کنید؛ من عضو شورا و نماینده مردم هستم و کسی از نمایندگان حق ندارد من را تهدید کند که استعفا بده! من به وظیفه قانونی خودم عمل می‌کنم.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «حجت یوسف» را به عنوان «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» منصوب کرد. در حکم حسین سیمایی، وزیر علوم، خطاب به یوسف حجت، سرپرست دانشگاه تربیت مدرس آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه تربیت مدرس» منصوب می‌شوید. از جناب‌عالی انتظار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درحال حاضر در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا هریجان و در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال در محدوده انتهایی، ترافیک نیمه‌سنگین است. وی افزود: در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده سه راهی چلاو...

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه پارکینگ طبقاتی جوادیه و احداث پارکینگ در منطقه 16 شهرداری تهران بازدید کرد.