چهارشنبه 4 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا بر روی عدد 82 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران بهبود یافته و در وضعیت قابل قبول است.

خبرگزاری مهر

رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: افزایش قیمت خیار به دلیل گرمای هوا بود که بار بوته‌ها را کاهش داد؛ علاوه‌بر اینکه خیار یزد هم به بازار نیامد و با تاخیر مهر ماه عرضه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

آقای رئیس‌جمهور باید از مواضع اعلامی خود درخصوص سیاست اولویت با همسایگی و کشورهای منطقه و دوستان روزهای سخت به خوبی مراقبت و مراقب پوست خربزه‌هایی که برخی اطرافیان تلاش دارند زیر پایش بیندازند، باشد!

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان صدور پروانه‌های ساختمانی در شهر تهران طی 5ماه ابتدای سال تقریبا 37‌درصد کمتر از متوسط نیاز ساخت مسکن در این شهر برای ایجاد شرایط تعادلی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از دیدار با «محمد اسلامی»، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در وین از برنامه خود برای سفر به ایران در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موضوع انتخاب رشته دانشگاه برای داوطلبان موضوعی مهم و حیاتی است، زیرا بی‌احتیاطی در انتخاب رشته می‌تواند دانشجو را با چالش مواجه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی هفته گذشته اخباری مبنی‌بر حمایت ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه از دالان تورانی ترکیه و آذربایجان که ارتباط ایران را با ارمنستان قطع می‌کند، منتشر شد که با پاسخ‌های قاطع از سوی تهران مواجه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما حداقل مستحق کسب یک امتیاز بود، اما جو ورزشگاه و بازیکنان گرانقیمت الاهلی تاثیرگذار بودند.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 82 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران بهبود یافته و در وضعیت قابل قبول است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش‌های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از دیدار با «محمد اسلامی»، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در وین از برنامه خود برای سفر به ایران در آینده نزدیک خبر داد.

وب‌گاه گسترش

با حفظ فضای سیاسی متعادل، شاخص به سمت 2.2 میلیون واحد پیش خواهد رفت و در صورتی که انتظارات فعالان بازار سرمایه در مورد متغیرهای پیش‌بینی‌شده محقق شود، شاخص بورس به سمت قله قبلی خود حرکت خواهد کرد.