چهارشنبه 4 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: برای اینکه روح در کالبد شهر دمیده شود نیازمند به هویت ادبی و توجه به موضوع شعر و شعرسرایی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 42 و 40 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

خبرگزاری مهر

با آغاز سال تحصیلی، بسیاری از دانشجویان جدید برای نخستین‌بار وارد محیط دانشگاهی خود می‌شوند به همین دلیل نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به برخی از دانشگاه‌های تهران معرفی شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران ساعت آغاز به کار مدارس 7:30 تا 8 صبح خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راه کشور درباره علت حادثه توضیح داد: در بررسی اولیه مشخص شد که اتوبوس از مسیر اصلی به مسیر انحرافی وارد می شود؛ سپس از آنجا وارد یک جاده اختصاصی مربوط به معدن شده و در آن جاده واژگون می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صمت گفت: برای داشتن صنعت، معدن و تجارت قوی باید از تصدیگری دولت فاصله بگیریم و سیاست گذاری کنیم البته این امر نباید به صورت شعاری باشد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق تهران با بیان اینکه ناترازی برق و گاز آسیب جدی به صنعت وارد می‌کند، گفت: برای رفع ناترازی برق نیاز به 30 تا 35 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری داریم.

خبرگزاری مهر

یک شاعر گفت: شهریار شاعری است که هم در میان غزل پردازان جایگاه ویژه ای دارد و هم شعرای معاصر به نوعی متفق القول هستند که شهریار حلقه ارتباطی بین جهان نو و جهان کلاسیک در زبان فارسی است.

خبرگزاری مهر

آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی هنری «اتقان» با اهدای جوایز برگزیدگان این دوره برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای شهر تهران گفت: سی تیر خیابان است و اجازه مغازه شدن به آنجا را نمی‌دهیم؛ همچنین در دوره‌های گذشته هم این اتفاق رخ می‌داد اما مورد تصویب هیئت بررسی هم قرار نگرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از جدیدترین رویداد‌های موزه سینما روز 25 شهریورماه با حضور علی نصیریان، داریوش فرهنگ، فریدون جیرانی، محمد خزاعی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد. در حاشیه این مراسم، مجید اسماعیلی؛ مدیر موزه سینما در گفت‌وگو با دانشجو بیان کرد: چیزهایی که امروز در موزه سینما به آن‌ها پرداخته و رونمایی شد، مواردی...

وب‌گاه خبر آنلاین

جوادی یگانه به عنوان مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

رسانه قطری به بررسی شکست نماینده این کشور در لیگ نخبگان آسیا برابر استقلال پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش‌ها و خدمات سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر و معاون پیشین حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیار وزیر در دوران مسئولیت تقدیر کرد.